„Noriu visus pirkėjus perspėti būti labai atidiems, kokias kainas parduotuvės „Iki“ esančios Savanorių pr. 214A įmuša kasininkės. Štai kas atsitiko su manimi. Nemanau, kad aš buvau viena tą ar kitas dienas. Ypatingai perspėju tuos pirkėjus, kurie perka ne vieną prekę, o daugiau“, – patarė kaunietė.
Ji nurodė, kad „Iki“ parduotuvėje apsipirko kovo 9 d. 18.40 val. (tai matosi ir atsiųstoje prekių pirkimo sąskaitoje).
„Neplanavau daug kažko pirkti, bet dėl prekių akcijų prisiperki daugiau negu planuoji. Pamačius, kad obuoliams „Jonaprice“ yra akcija, kuri nuo 0,99 ct sumažinta iki 0,59 ct pirkau jų 1,522 kg. Sumokėjau už visas prekes (sąskaitą pridedu). Parėjus namo kaip tyčia pasiėmiau sąskaitą ir pamačiau, kad man priskaičiuota ne tų obuolių kaina. Po kelių minučių grįžau į parduotuvę. Kasoje dirbo ta pati kasininkė (jos pavardė yra sąskaitoje). Manau, ji mane pamačius, suprato, ko grįžau, juk neteisingai priskaičiavo ne tų obuolių kainą. Sąskaitoje matyti, kad priskaičiuota suma už „Šampion“ yra 1,54 euro“, – aiškino pirkėja.
Skaitytojos nuotr.
Moteris teigė, kad dėl šio įvykio žurnalistams nerašytų – juk įvyko žmogiška klaida, jei ne parduotuvės atstovės reakcija.
Nors permokėtus pinigus atgavau, atsiprašymo nesulaukiau ir dar likau apšaukta, kad man blogai baigsis.
„Man grįžus į parduotuvę šalia kasininkės stovėjo kita darbuotoja. Ji pasisakė, kad yra parduotuvės vyriausioji. Ji po mano pareikštų pretenzijų ėmė šaukti, kad aš neturiu teisės fotografuoti kasininkės, kad tokia informacija nurodyta ant paradinių parduotuvės durų. Ir kad jei aš kam nors skųsiuosi, aš pati turėsiu didelių nemalonumų. Nors permokėtus pinigus atgavau, atsiprašymo nesulaukiau ir dar likau apšaukta, kad man blogai baigsis, kad nėr ko čia man skųstis, nes parduotuvėje dirba tik viena kasininkė, kad kasininkė nėra kalta dėl mažo parduotuvės kasininkų skaičiaus. Bet juk tai nereiškia, kad ji turi teisę apgaudinėti pirkėjus. Nepaklausiau tos parduotuvės vyresniosios darbuotojos pavardės, bet ji buvo grubi“, – guodėsi kaunietė.
Skaitytojos nuotr.
„IKI Lietuva“ Komunikacijos vadovė Vaida Budrienė portalui kauno.diena.lt apgailestavo dėl situacijos.
„Labai atsiprašome klientės už šią situaciją. Kalbėsimės su parduotuvės personalu apie klientų aptarnavimo standartus, dar kartą priminsime kaip svarbu laikytis atidumo, skenuojant prekes. Galiu patikinti, kad dirbame skaidriai ir siekiame mūsų pirkėjams suteikti kuo geresnę apsipirkimo patirtį. Dar kartą atsiprašome“, – komentavo V. Budrienė.
Norite pranešti naujieną? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.
Naujausi komentarai