Anot pašnekovo, ne visi daugiabučio gyventojai šąla. „Situacija yra nevienoda. Pas vienus kaimynus radiatoriai geriausiu atveju yra drungni, pas kai kuriuos – ir labai karšti, – pasakoja neseniai šiame daugiabutyje apsigyvenęs vyras. – Vieniems tenka papildomai šildytis, o pas kitą kaimyną, gyvenantį toje pačioje laiptinėje, vos ne užuolaidos lydosi.“
Vyras tikina, kad jei specialistai bent teiktųsi atvažiuoti apžiūrėti namo, tuomet gal ir paaiškėtų priežastis, kodėl kai kuriems gyventojams tenka kęsti šaltį. „Labai sunku prisiskambinti, vos 10 proc. skambučių pasiekia tikslą: prisiskambini, išklausai robotą ir tuomet ragelis yra padedamas. Praeitą penktadienį elektroniniu paštu susirašinėjau su vadybininke, ji teigė užregistravusi atvejį, pirmadienį pažadėjo, kad atvyks meistrai. Neatvažiavo. Skambiname iki keliolikos kartų per dieną – iš 10 kartų vieną prisiskambinu“, – sakė pašnekovas.
Anot vyro, vienintelis šilumos šaltinis bute dabar yra orkaitė, o naktį tenka miegoti po dviem patalynės komplektais.
Įmonės „Santermita“, teikiančios pastatų administravimo, techninės priežiūros ir remonto paslaugas, techninės priežiūros vadovas Vytautas Kybartas portalui kauno.diena.lt teigė žinantis apie problemą šiame name. „Važiuoja šiandien technikas. Jūs patikėkite, žmonės be pertraukų dirba iki 20-21 valandos. Stengiamės visiems padėti. Šiandien važiuojame, išspręsime problemą, padėsime tam žmogui. Laimė, kad dar oras yra šiltas, tačiau sulaukiame labai daug yra skundų“, – aiškino įmonės atstovas.
Gyventojas portalą informavo, kad ketvirtadienį po vidurdienio įmonės „Santermita“ darbuotojai atvyko į daugiabutį ir ėmėsi spręsti problemą.
Norite pranešti naujieną? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.
Naujausi komentarai