Per tris 2016 m. mėnesius kasdien Kauno „Akropolyje“ apsilankydavo vidutiniškai 44.400 žmonių. Bendras lankytojų srautas, lyginant su tuo pačiu periodu 2015 m., išaugo 18 proc.
„Didžiausią įtaką tokiam ženkliam lankytojų srauto didėjimui turėjo prekybos centre atsidariusios naujos parduotuvės ir atėję žinomi prekių ženklai – jie sugebėjo į centrą pritraukti ir visiškai naujų pirkėjų. Paskata apsilankyti daliai žmonių taip pat tapo sparčiai vykstantis parduotuvių atsinaujinimas – pernai ir šiemet atnaujinta net 50 prekybos vietų“, - pasakoja Kauno „Akropolio“ valdytoja Brigita Kuodytė.
Anot B. Kuodytės, teigiamą postūmį lankytojų srautui suteikė ir sinergija su greta Kauno „Akropolio“ esančiais objektais: „Žalgirio“ arena, Kauno autobusų stotimi.
Kauno „Akropolio“ apyvarta per 3 šių metų mėnesius augo 14 proc. Labiausiai pardavimus padidinusios kategorijos – namų apyvokos ir interjero prekės (+17 proc.), kosmetikos ir parfumerijos produktai (+15 proc.). Taip pat kur kas daugiau prekybos centro lankytojai išleido kavinėse ir restoranuose, kurių apyvarta išaugo apie 14 proc.
„Toliau stebime pernai prasidėjusią tendenciją, kai žmonės vis daugiau pinigų skiria ne pirmo būtinumo prekėms. Tačiau verta pažymėti, kad augimas apskritai pastebimas daugelyje segmentų. Pavyzdžiui, didžiausią plotą Kauno „Akropolyje“ užimantys drabužiai ir mados prekės pagal pardavimus kilo aukštyn beveik dešimtadaliu – 9 proc. Taigi vartojimo kreivė nuosekliai kyla į viršų“, - pastebi B. Kuodytė.
Jos teigimu, vidutinis prekybos centro pirkėjo krepšelis pirmąjį metų ketvirtį padidėjo 5 proc.
Naujausi komentarai