Naujojo Kauno autobusų stoties pastato kontūrai jau kyla virš žemės. Gražinamas ir senasis pastatas, o darbininkai viliasi palankesnių orų.
„Darbai vyksta pagal grafiką. Baigėme lieti rūsį. Liejimo darbai vyko etapais, o šią savaitę jau tikriausiai užbaigsime ir rūsio perdangą. Pradėjome montuoti gelžbetonio kolonas, dalis jų jau sumontuota ir statinys kyla virš žemės“, – pasakojo Kauno autobusų stoties rekonstrukcijos ir statybos darbus atliekančios bendrovės „Autokausta“ statybos direktorius Rimantas Trumpiškis.
Jis džiaugėsi, kad jokie nemalonūs netikėtumai netrukdo darbų.
Senoji Kauno autobusų stotis Vytauto pr. 18-ai mėnesių buvo uždaryta rekonstrukcijai pernai rugpjūtį.
Pasak R.Trumpiškio, jau prasidėjo ir senojo pastato rekonstrukcijos darbai. „Darbininkai pasiruošę keisti stogą, kai tik oro sąlygos leis. Nukrypimų nėra, lobių irgi neradome“, – juokėsi statybos direktorius.
Anot jo, ši žiema dirbti buvo tinkama, nepaisant vieno šaltesnio mėnesio. „Kai dabar stipriai lyja, aišku, nemalonu, bet tai darbų nestabdo“, – sakė R.Trumpiškis.
Kol statomas naujas pastatas ir tvarkomas senasis, laikinoji autobusų stotis įsikūrė prekybos ir pramogų centro „Akropolis“ prieigose.
Senoji Kauno autobusų stotis 1936 m. įsikūrė buvusiame „Minervos“ ketaus liejyklos pastate. Jau tuomet svarstyta statyti naują, modernų pastatą, tačiau nespėta, tad beveik aštuoniasdešimt metų laikinasis pastatas buvo tikrieji stoties namai.
Naujausi komentarai