„Pasirašėme sutartį su MAN autobusų gamintojo atstovu „Adampoliu“ dėl 100 hibridinių autobusų. Tai šiuolaikinis dizainas, šiuolaikinės technologijos ir jos pirmiausia atvažiuos į Kauną“, – sakė „Kauno autobusų“ generalinis direktorius Mindaugas Grigelis.
Žemagrindžiai hibridiniai autobusai „MAN Lion's City 12“, varomi elektra ir dyzeliniu kuru, turėtų būti pradėti į Kauną pristatyti kitų metų paskutinį ketvirtį, jie pakeis daugiau kaip pusę bendrovės autobusų parko.
Naujieji autobusai išmes mažiau anglies dioksido, be to, bus tylesni.
Kauno miesto meras Visvaldas Matijošaitis sakė, kad didžiausias naujųjų autobusų privalumas – mažesnė tarša.
„Kai senieji autobusai pajudėdavo iš stotelės, visi galėdavo stovėti su dujokaukėmis – dūmų debesis. O čia, kadangi jie yra hibridiniai, jie pajudės tyliai, be triukšmo, be išmetamųjų dujų“, – kalbėjo meras.
Kai senieji autobusai pajudėdavo iš stotelės, visi galėdavo stovėti su dujokaukėmis – dūmų debesis.
Pasak M. Grigelio, konsultacijose dalyvavo keturi, o konkurse – du tiekėjai – MAN ir „Iveco“.
„Kaina tikrai konkurencinga – 236 tūkst. eurų už vienetą, tai labai gera hibridinio autobuso kaina“, – sakė jis.
Bendrovės „Adampolis“ generalinis direktorius Vidas Čebatavičius sakė, kad su naujaisiais autobusais keleivius vežti bus gerokai pigiau ir efektyviau.
„Kaunas gauna naujausius autobusus: oficialiai jie yra 2020 metų produktas su labai efektyviais dyzeliniais motorais ir elektrine sistema. Miestas iš to išlošia visais atžvilgiais“, – sakė jis.
Šiemet įmonė už 2,8 mln. eurų iš bendrovės „Silberauto“ įsigijo 30 naujų mažos talpos autobusų. Pirmieji jų keleivius turėtų pradėti vežti kitų metų rugpjūčio pabaigoje.
„Kauno autobusai“ pernai iš Lenkijos bendrovės „Solaris Bus & Coach S.A.“ už 29,4 mln. eurų įsigijo 85 naujus troleibusus, jie turi būti pristatyti iki metų pabaigos.
Pasak bendrovės vadovų, autobusams ir troleibusams pirkti bus imamos paskolos, šiuo metu baigiamos derybos dėl jų sąlygų, o sutartis ketinama pasirašyti artimiausiu metu.
Naujausi komentarai