Pereiti į pagrindinį turinį

Kauno miesto poliklinika: nematoma pusė – moderni ir atvira

2024-09-30 14:00
DMN inf.

Kauno miesto poliklinika pradėjo pažintinę kampaniją. Nors daugiau nei pusė Kauno gyventojų jau naudojasi poliklinikos paslaugomis, šios kampanijos tikslas – parodyti pacientams tai, ko jie nemato vizito metu, ir priminti, koks svarbus kiekvienas jų.

Bendrystė: vaizdo klipų kūrime dalyvavo ir pacientai, ir gydytojai. Bendrystė: vaizdo klipų kūrime dalyvavo ir pacientai, ir gydytojai. Bendrystė: vaizdo klipų kūrime dalyvavo ir pacientai, ir gydytojai. Bendrystė: vaizdo klipų kūrime dalyvavo ir pacientai, ir gydytojai. Bendrystė: vaizdo klipų kūrime dalyvavo ir pacientai, ir gydytojai.

Atskleis nematomą pusę

Šiemet liepą Kauno miesto poliklinika, bendradarbiaudama su „Spinter“ tyrimų specialistais, atliko Kauno miesto gyventojų apklausą apie poliklinikų ir jų paslaugų vertinimą ir žinomumą Kauno mieste.

„Net 93 proc. miesto gyventojų apklausoje Kauno miesto polikliniką paminėjo kaip pirmąją į galvą ateinančią gydymo įstaigą – tai pavydėtinas žinomumas. Daugiau nei pusė kauniečių šeimos gydytojus yra pasirinkę mūsų poliklinikoje, – apklausos rezultatais dalijosi Kauno miesto poliklinikos Viešosios komunikacijos skyriaus vadovas Tomas Motiejaitis. – Tačiau tyrimas parodė, kad nemažai kauniečių nežino apie aukštą medicinos paslaugų lygį, modernią įrangą ir tyrimų atlikimo galimybes Kauno miesto poliklinikoje. Tad kilo mintis, kad reikia geriau susipažinti ir dar kartą pristatyti Kauno miesto polikliniką.“

„Pažintinei kampanijai sukurti šeši vaizdo klipai, daugiau kaip dvylikos valandų vaizdo įrašų bankas, didelis nuotraukų archyvas. Sukurtoje medžiagoje miesto gyventojai pamatys poliklinikos darbo kasdienybę ir įprastai nematomus jos užkulisius – kaip automatiniai konvejeriai išrūšiuoja tyrimus, kaip veikia kompiuterizuota tyrimų linija, kuri Kauno miesto poliklinikoje yra itin moderni. Parodysime magnetinio rezonanso tyrimus, kompiuterinės echoskopijos, odontologijos paslaugas. Norime supažindinti žmones, pristatydami ne tik tai, kad Kauno miesto poliklinikoje įranga yra moderni ir taikomi moderniausi gydymo metodai, bet ir parodyti kaip viskas vyksta“, – detalizuoja vyriausioji viešosios komunikacijos specialistė Renata Puodžiukienė.

Procesas: 43 pažintiniai epizodai sugulė į dvylika valandų filmuotos medžiagos. / Kauno miesto poliklinikos archyvo nuotr.

Savo ir pacientų jėgomis

Visa komunikacinė medžiaga yra sukurta poliklinikos darbuotojų ir jos pacientų pastangomis ir dalyvavimu, todėl ji ypač artima visai bendruomenei.

„Viename savo naujienlaiškių pakvietėme norinčius fotografuotis, filmuotis poliklinikos pacientus. Taip pat dalis gydytojų, slaugytojų, administratorių ir kitų poliklinikos darbuotojų trumpam pakeitė profesiją ir tapo aktoriais. Viso buvo 46 savanoriai, savo laiką skyrę filmavimuisi ir fotosesijoms. Jie puikiai susitvarkė su užduotimi. Iš 43 scenų turėjome apie dvylika valandų filmuotos medžiagos“, – netradicinį pasirinkimą T. Motiejaitis vadina bendryste.

Būsimų vaizdo klipų scenarijai, vietos, jų paruošimas filmavimui ar fotosesijai, derinimas, kad kūrybinis procesas netrikdytų kasdienio poliklinikos darbo taip pat gulė ant poliklinikos darbuotojų pečių.

Suskaičiuotos 23 skirtingos filmavimo vietos skirtinguose poliklinikos padaliniuose – fizinės reabilitacijos centre, baseine, magnetinio rezonanso tyrimų centre, laboratorijose, odontologijos kabinetuose, šeimos gydytojo kabinetuose ir kitur.

Rezultatas – šeši vaizdo klipai, iš kurių dar padaryti trumpesni karpiniai, kuriais numatyta dalytis su kauniečiais ir taip atskleisti poliklinikos kasdienybę.

Kauno miesto poliklinikos archyvo nuotr.

Vertina pasitikėjimą

Ir tai dar ne viskas ką poliklinika pasiūlys pažintinės kampanijos laikotarpiu. Spalio antroje pusėje planuojamos atvirų durų dienos pacientams. Norintieji pamatys gyvai tai, kas buvo nufilmuota, – galės aplankyti laboratorijas, pasivaikščioti moderniame magnetinio rezonanso centre, kurį poliklinika atidarė visai neseniai, pamatyti tai, ką Kauno miesto poliklinika gali pasiūlyti ir susipažinti su čia dirbančiais žmonėmis. Ekskursijose patys gydytojai pristatys kaip veikia įranga ir kaip vyksta tyrimų ir gydimo procesas.

Toks pažintinės kampanijos modelis, kai į kūrybinį procesą įtraukiami gydymo paslaugas teikiantys darbuotojai ir gydymo paslaugas priimantys pacientai, pasirinktas neatsitiktinai.

„Mes jaučiamės Kauno miesto dalimi. Mūsų poliklinikoje lankosi daugiau nei pusė Kauno miesto gyventojų – pernai turėjome per 160 tūkst. pacientų. Suskaičiavome daugiau kaip 1,5 mln. vizitų pas gydytojus per praėjusius metus. Tai rodo didžiulį pasitikėjimą Kauno miesto poliklinika ir mes tai labai vertiname, jaučiamės reikšminga Kauno miesto bendruomenės dalimi ir jaučiame pareigą rūpintis jos gera savijauta“, – akcentavo direktoriaus pavaduotoja kokybės valdymui Loreta Marmienė.

Kauno miesto poliklinikos archyvo nuotr.

Ne mažiau svarbus ir dar vienas niuansas – pasitelkęs į pagalbą pacientus, savo jėgomis parengęs šią kampaniją, poliklinikos kolektyvas sutaupė išlaidų. To nebūtų, jei būtų kreipęsi į reklamos agentūrą.

„Žinoma, vaizdo klipus filmavo pakviesti specialistai, tačiau mes jaučiame atsakomybę – esame viešoji įstaiga, esame atsakingi už įstaigos lėšas ir išlaidas. Lėšas, kurios būtų skirtos reklamos agentūroms, skirsime pacientų gerovei – įrangai atnaujinti ir patalpoms gerinti“, – ekonominę pusę mini T. Motiejaitis.

Neabejojama, kad ši kampanija sustiprino poliklinikos ir pacientų bendrystę ir parodė, kad kartu galima pasiekti puikių rezultatų.

Straipsnis užsakytas

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų