- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Kauno oro uostas apibendrino 2019 metus ir skelbia naują rekordą – iš viso praėjusiais metais aptarnauta net 1 160 682 keleivių (15 proc. daugiau nei 2018 metais).
Fiksuojama, jog tai didžiausias per visą oro uosto istoriją pasiektas rodiklis, neskaičiuojant Vilniaus oro uosto kilimo-tūpimo tako (KTT) rekonstrukcijos laikotarpio 2017 metais, kai visi orlaiviai buvo nukreipiami į Kauną. Šiemet antrasis pagal dydį šalies oro uostas tikisi nemažinti apimčių ir rengiasi didesnei plėtrai.
Pasak Kauno oro uosto direktoriaus Karolio Matulaičio, praėjusiais metais pasiekti skaičiai rodo neabejotiną šių oro vartų augimą. Antrasis pagal dydį šalies oro uostas taip pat aktyviai plėtojo ne tik pigių skrydžių oro bendrovių segmentą, bet ir užsakomųjų reisų, tradicinių oro linijų sritis.
„2019 metai tapo absoliučiai produktyviausiu periodu oro uostui per visą gyvavimo laiką. Mes ne tik pasiekėme rekordinį keleivių aptarnavimo skaičių, tačiau jau ne pirmi metai oro uostas pasauliniame kontekste pristatomas kaip vienas sparčiausiai augančių oro uostų Europoje, o tai yra tikrai nemenkas įdirbio rezultatas“, – sako K. Matulaitis.
Vadovo teigimu, nuo 2019 metų 100 tūkst. keleivių siekiantis mėnesinis srauto rodiklis tapo įprasta praktika, o prieš kelerius metus toks srautas būdavo labiau išimtis nei taisyklė. Tam įtakos turėjo ne tik pamėgtos senosios, bet ir naujai atsiradusios Italijos, Vokietijos kryptys, kurios yra labai aktualios verslo partnerystėms plėtoti. Svarbu tai, kad būtent praėjusiais metais Kauno oro uoste pradėti vykdyti užsakomieji reisai, taip pat prisidėję prie keleivių srautų augimo.
2019 metai tapo absoliučiai produktyviausiu periodu oro uostui per visą gyvavimo laiką.
Teigiama, kad nepaisant išaugusių keleivių srautų, Kauno oro uoste išlaikomi aukšti keleivių aptarnavimo kokybės rodikliai, o tai yra labai svarbu tiek oro bendrovėms, tiek keleiviams bei pačiam oro uostui.
K. Matulaitis tikisi, kad šie metai oro vartams bus ne mažiau sėkmingi bei užsimena apie planuojamus pokyčius.
„Vienas svarbiausių projektų – keleivių terminalo plėtros darbai, kurie bus vykdomi įmonės lėšomis ir atsipirks per 10 metų laikotarpį. Jau 2022 m. keleiviai galės džiaugtis kur kas erdvesniu ir atnaujintu Kauno oro uosto pastatu – nuo esamų 7 300 kv. m jis turėtų padidėti net iki 10 800 kv. m. Skaičiuojame, kad po rekonstrukcijos galėsime aptarnauti apie 2 mln. keleivių. Taip pat sieksime užtikrinti, kad vykdant rangos darbus būtų maksimaliai išvengta bet kokių keleivių nepatogumų“, – ateities planus atskleidžia K. Matulaitis.
2020 metais Kauno oro uoste keleivius skraidins kompanijos „Ryanair“, „Wizzair“, „LOT Polish Airlines“, „Norwegian Air Shuttle“.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Muziejų nakties maršrutu – paskui kaizerio kareivius
Tarptautinės muziejų tarybos inicijuojamas renginys Muziejų naktis pakvietė į keliones ir Kaune. Intriguojančių maršrutų pasiūlė IX fortas. Vienas jų – „IX fortas kaizerio kareivio akimis“. ...
-
Skambanti diena: Kauno senamiestį tvindo muzika1
Šeštadienį, gegužės 18 dieną aštuonioliktą kartą prasidėjo Gatvės muzikos diena. Ji, kaip ir kasmet, pasižymi marga žanrų įvairove – nuo etnografinės, klasikinės iki eksperimentinės muzikos. ...
-
Per piką Pilies žiede – dar didesnis chaosas: pakeistos eismo tvarkos dalis vairuotojų nepastebi16
Penktadienį Pilies žiedinėje sankryžoje pakeista eismo tvarka, nubraižyta ištisinių linijų, tačiau dalis vairuotojų važiuoja kaip seniau, sukeldami chaosą. Daugiau automobilių rikiuojasi ir Šv. Gertrūdos gatvėje, mat tik iš &...
-
Dvi disertacijos vienu metu, viena iš jų – Japonijoje9
Kauno technologijos universiteto Mechanikos inžinerijos ir dizaino (KTU MIDF) fakulteto docentė Inga Skiedraitė savo pavyzdžiu įrodė, kad parašyti dvi disertacijas vienu metu įmanoma, net jei viena jų rašoma studijuojant Japonijoje. Nors ...
-
Sarkazmas keliuose: kiek reikia skubančių vairuotojų sankryžai užblokuoti?14
Spūstys jau tapo kasdienybe. Sąmoningumas padeda visiems sveikiems ir greičiau grįžti namo. Tačiau taisyklių paiso ne visi. ...
-
Kauno verslams nestinga iššūkių, bet jau matosi šviesa8
Pastarieji metai verslams nestokojo iššūkių: gyvenimus izoliavo pandemija, vėliau prasidėjo karas Ukrainoje, o dabar ir karinis konfliktas Artimuosiuose Rytuose. Apie tai, kaip dabar gyvena Kauno verslas ir ko laukti ateityje, kalbamės su Ka...
-
Pilies žiede pakeista eismo tvarka: vairuotojai masiškai kerta naujas ištisines linijas63
Jonavos gatvės žiedinėje sankryžoje pakeista eismo tvarka, tad atvažiuojant nuo Kauno pilies įvažiuoti į žiedinę sankryžą nepavyks, čia naujai nubraižyta ištisinė juosta. Patekti į šią žiedinę sankryžą iš Senamiesčio ...
-
Hipiai – laisvės proveržio išraiška8
Gėlių vaikai ir laisvės šaukliai iš Kauno savo istorijomis iliustravo mokslininkės Egidijos Ramanauskaitės knygą „Kauno hipiai. Tapatybės paieškos 1966–1972“. ...
-
Darbo inspekcija paaiškino, už ką Kauno klinikoms skirta bauda2
Valstybinė darbo inspekcija (VDI) nustatė psichologinio smurto apraiškas ir darbo laiko pažeidimus Kauno klinikų Anesteziologijos klinikoje, ketvirtadienį pranešė nacionalinio transliuotojo LRT naujienų portalas. Dėl šių nusiženg...
-
Kauniečiai fiksuoja itin žemai skrendančius karinius sraigtasparnius: gali ir stogą nurauti57
Panemunėje užfiksuotas karinio sraigtasparnio skrydis visiškai virš gyvenamųjų namų. Kauniečiai tikino, kad net langai ir stogas drebėjo. ...