Nuo šiol kauniečiai atsakymus į visus klausimus, susijusius su savivaldybės valdomų įmonių paslaugomis, operatyviai gali gauti parašę žinutę į socialiniame tinkle veikiantį puslapį „Mano Kaunas“. Socialiniais tinklais nesinaudojantys kauniečiai kviečiami skambinti nemokamu telefonu 8 800 20000. Šiuo numeriu pasiekiamas automatinis atsakiklis, kalbantis žinomo kauniečio Ryčio Zemkausko balsu.
„Visi žingsniai, kuriuos darome, yra skirti vieninteliam tikslui – klientų patogumui. Jei prieš mėnesį nusipirkęs butą ar namą turėjai eiti į tris skirtingas vietas pasirašyti sutarčių, šiandien visus reikalus gali sutvarkyti vienoje vietoje. Tuo pačiu neatsiliekame nuo gyvenimo ir kaip vieną iš pagrindinių klientų aptarnavimo kanalų pradedame naudoti feisbuką. Keliame tikslą – klientų aptarnavimą pakelti į lygį, atitinkantį geriausių verslo kompanijų praktikas“, – pabrėžė Kauno savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Petrauskas.
Jei prieš mėnesį nusipirkęs butą ar namą turėjai eiti į tris skirtingas vietas pasirašyti sutarčių, šiandien visus reikalus gali sutvarkyti vienoje vietoje.
Nuo šiol bendrame kauniečių aptarnavimo centre „Mano Kaunas“, įsikūrusiame trijose miesto vietose, aptarnaujami bendrovių „Kauno švara“ (Statybininkų g. 3), „Kauno energija“ (Raudondvario pl. 86 A) ir „Kauno vandenys“ (Aukštaičių g. 43) klientai. Į šiuos centrus atvykę kauniečiai gali sudarinėti sutartis, gauti pažymas, informaciją apie paslaugas ir įkainius, susimokėti komunalinius mokesčius, pateikti prašymus.
„Paimkime pavyzdį – kaunietis atvyksta į bendrovę „Kauno švara“ pasirašyti šiukšlių išvežimo sutarties. Toje pačioje vietoje jis gali pateikti prašymą prisijungti prie miesto vandentiekio bei gauti pažymą iš bendrovės „Kauno energija“. Kitaip sakant, šiame etape pritaikome trys viename modelį. Kitame etape vienoje vietoje kauniečiai galės gauti absoliučiai visų savivaldybės valdomų įstaigų paslaugas“, – sakė Kauno mero patarėja Neringa Ivanauskienė.
„Kaunas pirmasis Lietuvoje apjungs miesto teikiamas paslaugas. Mūsų siekis, kad klientų aptarnavimo sistema būtų lanksti, greita ir užtikrintų šimtaprocentinį kliento pasitenkinimą”, – teigė miesto tarybos narys Tomas Bagdonavičius.
Daugiau informacijos galima rasti čia.
Naujausi komentarai