Viešųjų ryšių specialistai sako, iš pradžių reikia suprasti miesto identitetą, o tik po to kurti ženklą.
„Reikėjo iš pradžių apibrėžti tą Kauno identitetą, išsiaiškinti, kas yra tas Kaunas, po to bandyti rasti vizualinę išraišką arba kažkokį Kauno, kaip miesto, šūkį“, – Lietuvos televizijai sakė komunikacijos agentūros direktorius Gintautas Misiukevičius.
Tuo metu alternatyvų Kauno ženklo konkursą surengęs architektas Audrys Karalius teigia, kad vienas šūkis turistams, investuotojams ar mokslininkams vilioti į Kauną būtų banalus ir vienadienis.
„Esu įsitikinęs, kad miestas yra per daug įvairiaprasmis, įvairiakryptis organizmas, kad jį būtų galima pakišti po kažkokiu sugalvotu kabinetuose ar studijose vienu ženklu“, – tvirtino architektas.
Antradienį posėdžiavusi Kauno ženklą ir šūkį renkanti komisija paskelbė, kad, preliminariais vertinimais, pirmoji vieta konkurse tenka K raidę simbolizuojančiam ženklui „Atviras miestas“. Galutinius Kauno ženklo konkurso rezultatus planuojama paskelbti penktadienį.
Naujausi komentarai