Kauno ženklo konkurso rengėjams – kritikos strėlės Pereiti į pagrindinį turinį

Kauno ženklo konkurso rengėjams – kritikos strėlės

2011-11-23 13:12
Kauno ženklo konkurso rengėjams – kritikos strėlės
Kauno ženklo konkurso rengėjams – kritikos strėlės / Kęstučio Vanago (BFL) nuotr.

Viešųjų ryšių specialistai sako, iš pradžių reikia suprasti miesto identitetą, o tik po to kurti ženklą.

„Reikėjo iš pradžių apibrėžti tą Kauno identitetą, išsiaiškinti, kas yra tas Kaunas, po to bandyti rasti vizualinę išraišką arba kažkokį Kauno, kaip miesto, šūkį“, – Lietuvos televizijai sakė komunikacijos agentūros direktorius Gintautas Misiukevičius.

Tuo metu alternatyvų Kauno ženklo konkursą surengęs architektas Audrys Karalius teigia, kad vienas šūkis turistams, investuotojams ar mokslininkams vilioti į Kauną būtų banalus ir vienadienis.

„Esu įsitikinęs, kad miestas yra per daug įvairiaprasmis, įvairiakryptis organizmas, kad jį būtų galima pakišti po kažkokiu sugalvotu kabinetuose ar studijose vienu ženklu“, – tvirtino architektas.

Antradienį posėdžiavusi Kauno ženklą ir šūkį renkanti komisija paskelbė, kad, preliminariais vertinimais, pirmoji vieta konkurse tenka K raidę simbolizuojančiam ženklui „Atviras miestas“. Galutinius Kauno ženklo konkurso rezultatus planuojama paskelbti penktadienį.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra