Prailgėjo kelias
Į „Kauno dienos“ redakciją paskambino Mykolas ir papasakojo, su kokiomis problemomis jam tenka susidurti, kai miestas nusprendė sutvarkyti vadinamąją Girstučio sankryžą. Šioje vietoje susikerta trys gatvės: Kovo 11-osios, Chemijos ir Dujotiekio. Būtent pastarojoje vyras ir gyvena, tačiau dabar nueiti į kitoje sankryžos pusėje esančią parduotuvę jam tapo iššūkiu.
„Kaip neįgaliam žmogui dabar pereiti gatvę? Sankryžą reikia kirsti tris kartus. Seniau nuo parkelio galėjau vieną kartą pereiti Kovo 11-osios gatvę ir ramiausiai eiti į parduotuvę, tačiau dabar tą praėjimą uždarė tvoromis. Jaunesni peršoka ją ir praeina, o man tenka eiti aplink. Dabar turiu pereiti Dujotiekio, po to Kovo 11-osios ir Chemijos gatvę. Tikrai sudėtinga darosi šia sankryža vaikščioti“, – problemą dėstė vyras.
Jis stebėjosi, pagal ką buvo nuspręsta, kurį praėjimą uždaryti. Anot jo, neatsižvelgta ir į tai, jog sankryža yra tikrai judri, ją kerta labai daug pėsčiųjų, ypač per mokslo metus čia vaikšto nemažai studentų. Kaunietis tikino, kad reikėjo ir palikti visus praėjimus, o saugumą buvo galima užtikrinti sureguliuojant šviesoforo fazes. Dabar, pasak vietos gyventojo, neaišku, kokiu tikslu įrengta tvorelė.
„Kitoj gatvės pusėj yra alubaris, tai gal tas tvoras padarė, kad iš ten lankytojai tiesiai namo eitų?“ – situaciją šaržavo Mykolas.
Kitoj gatvės pusėj yra alubaris, tai gal tas tvoras padarė, kad iš ten lankytojai tiesiai namo eitų?
Beje, penktadienį „Kauno diena“ sulaukė ir daugiau skundų dėl minėtos Girstučio sankryžos. Kauniečiai pastebėjo, jog neveikia šviesoforas, leidžiantis kirsti Dujotiekio gatvę, todėl pereiti gatvę tapo dar sudėtingiau. Miestiečiai tvirtino, kad matė ne vieną avarinę situaciją, kai automobiliai vos per plauką neužkliudė pėsčiųjų.
Daro dėl saugumo
Kauno miesto savivaldybės atstovai aiškino, kad tvorelės, kertančios galimybę vienoje sankryžos pusėje kirsti Kovo 11-osios gatvę įrengtos siekiant užtikrinti eismo saugumą.
„Rekonstruojant šviesoforines sankryžas yra siekiama visų pirma užtikrinti visų eismo dalyvių saugumą. Siekiant užtikrinti maksimalų pėsčiųjų saugumą ir sankryžos pralaidumą, šioje sankryžoje yra palikta viena reguliuojama pėsčiųjų perėja per pagrindinę gatvę. Pėsčiųjų perėjos vieta yra parinkta atsižvelgiant į viešojo transporto stotelių išdėstymą bei specialių poreikių turinčių pėsčiųjų srauto intensyvumą“, – komentavo Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius.
Norite pranešti naujieną? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.
Naujausi komentarai