Į portalo kauno.diena.lt redakciją kreipėsi kaunietis Algirdas ir papasakojo, kad penktadienį išsiruošė iškylauti, tad prieš lekiant į gamtą, užsuko į Medekšinės gatvėje įsikūrusį prekybos centrą „Maxima“. Vyras pasiėmė mėgstamų šašlykų. Ant plastikinio indelio buvo parašyta, kad kasoje reikės mokėti 3,6 eurus, tačiau kvite buvo įmušta visai kita suma – 4,82 euro. Kadangi vyras pirko ne tik šašlykus, bet ir kitų prekių, apie tai, jog gerokai permokėjo, pastebėjo tik grįžęs į namus. Kaunietis tikino, kad prekybos centrai taip siekia apgauti žmones.
Už tokią kainą šašlykai prabangesni tikrai netapo. Jei būtų tapę skanesni, tai bent jau ne taip pikta būtų.
„Grįžęs namo pastebėjau, kad šašlykų kaina yra ne tokia, kokia buvo nurodyta ant pakuotės. Tikrai „Maxima“ specialiai taip daro, nes labai daug žmonių nežiūri į čekį, jį dažnai tiesiog išmeta. Be to, jei daug perki, tai nelabai ir sužiūrėsi, ar viską gerai kasoje išmušė“, – nuomonę išsakė kaunietis Algirdas.
Paklausus, ar brangesni šašlykai netapo skanesni, vyras nusijuokė ir patikino, kad skonis išliko toks pats. „Už tokią kainą šašlykai prabangesni tikrai netapo. Jei būtų tapę skanesni, tai bent jau ne taip pikta būtų“, – pridūrė jis.
Portalas kauno.diena.lt susisiekė su prekybos centro „Maxima“ atstovais ir paprašė pakomentuoti, kodėl skiriasi šašlykų kainos, nurodytos ant pakuotės ir kasoje. Atstovas ryšiams su visuomene Paulius Stonis aiškino, kad skirtumas įvyko dėl žmogiškosios klaidos.
„Labai apgailestaujame dėl šios situacijos ir atsiprašome pirkėjo dėl šio nesusipratimo. Pažadą dirbti taip, kad pirkėjas sugrįžtų, siekiame įgyvendinti kasdien. Tačiau ir mūsų darbe pasitaiko klaidų, dėl kurių apgailestaujame ir stengiamės kaip įmanoma greičiau jas ištaisyti. Taip nutiko ir šio pirkimo metu – dėl žmogiškos klaidos po savaitgalį galiojusios akcijos šašlykams tiesiog nespėta pakeisti prekės etiketės. Paprastai tokie kainų neatitikimai retai pasitaiko mūsų prekybos tinkle, tačiau klientų atžvilgiu visada elgiamės sąžiningai ir permoką už prekę grąžiname. Pirkėją kviečiame apsilankyti parduotuvėje – jam bus sugrąžinti pinigai“, – sakė „Maximos“ atstovas.
P.Stonis pridūrė, jog klientai, pastebėję kainų neatitikimus ar susidūrę su nesklandumais, visada gali apie tai pranešti nemokama informacine linija 8 800 20050 (8-22 val.), rašyti el. paštu [email protected], „MAXIMA LT“ „Facebook“ paskyroje arba kreiptis į parduotuvių darbuotojus.
Tai, kad prekės brangsta tiesiog akyse, paliudija ir kiti žmonės, apsipirkę kituose prekybos centruose. Portalas kauno.diena.lt skelbė, jog „Iki“ parduotuvėje taip pat akimirksniu pabrango mėsa. Mėsos skyriaus darbuotojai pasvėrė kiaulienos nugarinę, užklijavo kainą, tačiau kasoje mėsa pabrango beveik 20 centų. Prekybos tinklo „Iki“ atstovai aiškino, jog kainos skyrėsi dėl techninės klaidos.
Norite pranešti naujieną? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.
Naujausi komentarai