Gerins susisiekimą
Bendrovės "Kauno autobusai" atstovai per mėnesį sulaukia daugiau nei šimto skambučių dėl viešajame transporte pamestų daiktų. Intensyviausias laikas – rugsėjis, kai į mokyklas grįžta moksleiviai. Jie autobusuose ir troleibusuose palieka savo pažymėjimus ar sportinius krepšius. Šį mėnesį pagal skambučių pobūdį pirmavo būtent pamesti daiktai, nors kitais mėnesiais dažniausiai kauniečiai teiraujasi dėl pakeistų maršrutų. Spalį paliktų daiktų ieškojo taip pat daug skambinančiųjų, todėl bendrovė skirs daugiau dėmesio klientų informavimo kokybei, lengvesnei komunikacijai su savo klientais.
"Keleiviai skambindavo visais telefonais, kokius randa: dispečeriams, klientų aptarnavimo centrui, viešųjų ryšių specialistui. Todėl artimiausiu metu klientams sudarysime galimybę viena nemokama telefono linija pasiekti reikiamą adresatą. Žmonėms bus paprasčiau susigaudyti ir nereikės ilgai laukti, nes dabar pirmiausia turime išsiaiškinti situaciją ir tik tada galime peradresuoti skambučius", – kalbėjo Keleivių aptarnavimo centro vadovė Irma Stankevičienė.
Keleiviai, paskambinę nemokamu telefonu bei nurodę transporto priemonės tipą (autobusas ar troleibusas), kurioje buvo paliktas, daiktas bus sujungti su reikiamais bendrovės darbuotojais. Nemokamu telefonu bus galima pasiteirauti apie miesto viešojo transporto tvarkaraščius, viešojo transporto bilietus, vėlavimus, paliktus daiktus ir kitus su miesto viešuoju transportu susijusius klausimus.
Ieško šeimininkų
Šiuo metu "Kauno autobusų" radinių biure savų šeimininkų laukia keli lietsargiai, nemažai pačių įvairiausių raktų, telefonas, ramentai bei studento ir moksleivio pažymėjimai. Duomenų apskaitos dispečerė Ieva Čiukaitė pasakojo, kad daiktai saugomi mėnesį.
"Jei vairuotojai ar keleiviai randa studento ar moksleivio pažymėjimą, skambiname į mokymosi įstaigą ir informuojame apie rastus dokumentus. Pasitaiko, kad viešajame transporte žmonės pameta pasą ar vairuotojo pažymėjimą. Tokiais atvejais dokumentus perduodame policijai", – sakė pašnekovė.
Pasitaiko, kad viešajame transporte žmonės pameta pasą ar vairuotojo pažymėjimą. Tokiais atvejais dokumentus perduodame policijai.
Paprastai galinėje viešojo transporto stotelėje vairuotojas apžiūri autobusą ar troleibusą. Jei yra paliktų daiktų, juos pristato į radinių biurą. "Kauno autobusų" atstovai tikino, kad kiti keleiviai apie radinius praneša retai. Pasitaiko, kad žmonės, vos tik palikę savo daiktus, skambina dispečeriui, kuris gali susisiekti su autobuso vairuotoju ir paprašyti pažiūrėti, ar kur nors nėra palikto daikto. Tačiau reikėtų suprasti, kad dėl paliktos pirštinės vairuotojas nestos ir pažiūrėti galės tik maršruto gale, todėl geriau saugoti savo daiktus. Vis dėlto, netyčia palikus savo turtą, reikia skambinti nemokamu klientų aptarnavimo telefonu ir taip ieškoti pamestų daiktų.
Kelia šypseną
Kauno miesto viešojo transporto valdytojai tikina, kad tarp jau įprastais tapusių pamestų sportinių krepšių kartais randami ir šypseną keliantys daiktai. Darbuotojai tikino, kad senyvo amžiaus žmonės dažnai palieka savo lazdas, tad atėję pasiimti nebeatskiria savosios.
"Autobusai ir troleibusai gydo! Pasivėžinus viešuoju – nebereikia nei lazdos, nei ramentų", – juokavo bendrovės "Kauno autobusai" Duomenų apskaitos dispečerė I.Čiukaitė.
Vairuotojai po pamainos autobuse yra radę krepšį su stiklainiu raugintų kopūstų, duona ir kitais maisto produktais. Į laikinas saugojimo lentynas buvo padėtas tik vienas batas, fleita ir smuikas. Pastarojo radinio šeimininkę "Kauno autobusų" darbuotojai surado, nes vidinėje dėklo kišenėje buvo nurodytas mokymosi įstaigos pavadinimas. Radinių skyriaus darbuotojai prisiminė, jog kartą vairuotojas rado dantų protezus, tad toks radinys sukėlė tikrai nemažai šypsenų.
"Man atrodo, gegužę mieste vyko renginiai ir vienas žmogus, matyt, buvo apsirengęs kažkokį kostiumą, tai troleibuse paliko labai milžiniškus batus", – sakė troleibusų parko atstovė Jūratė Knyvienė.
Gegužę mieste vyko renginiai ir vienas žmogus, matyt, buvo apsirengęs kažkokį kostiumą, tai troleibuse paliko labai milžiniškus batus.
Kur kreiptis?
Viešajame transporte pametus savo daiktus, galima kreiptis nemokamu klientų aptarnavimo telefonu 8 800 70 010. Arba atvykti į Klientų aptarnavimo centrą, E. Ožeškienės g. 7. Darbo laikas: pirmadieniais–ketvirtadieniais 8–19 val., penktadieniais 8–18 val.
Autobusuose pamestus daiktus galima atsiimti UAB "Kauno autobusai" autobusų parke, Raudondvario pl. 105, o pametus troleibusuose – Islandijos pl. 209. Darbo laikas: pirmadieniais–ketvirtadieniais 7.30–16.30 val., pietų pertrauka 11.30–12.15 val., penktadieniais 7.30–15 val., pietų pertrauka 11.30–12 val.
Naujausi komentarai