Pereiti į pagrindinį turinį

Lauko reklamą per valandą pamato 16 tūkst. akių

2009-02-19 02:33
Lauko reklamą per valandą pamato 16 tūkst. akių
Lauko reklamą per valandą pamato 16 tūkst. akių / Bendrovės nuotr. Reklamos ekranas Karaliaus Mindaugo prospekto ir Birštono gatvių sankryžoje.

Dinaminės lauko reklamos ekranuose Kaune klipai rodomi viena valanda trumpiau - iki 23 valandos.

Iki vidurnakčio trukdavęs reklaminių klipų demonstravimas ekonomiškai nebenaudingas, portalui patvirtino „Katos inovacijos“ vadovas Andrius Bagdonas. Šiai bendrovei priklauso trys Kaune esantys dinaminės lauko reklamos ekranai.

„Pastebėjome, kad naktį po miestą važinėja mažiau automobilių, todėl sukti klipus iki vidurnakčio nebėra jokios prasmės“, - sprendimo priežastis aiškino A.Bagdonas.

Nuo 2004 metų rinkos tyrimų bendrovė „TNS Gallup“ pagal nustatytą metodiką matuoja automobilių srautus ir paskaičiuoja, kiek žmonių per tam tikrą laiką suspėja pamatyti reklaminius vaizdo klipus.

Pastebėta, kad didžiausi automobilių srautai Kauno gatves užtvindo rytais, nuo 7 iki 9 valandos ir popietėmis - nuo 16 iki 19 valandos, savaitgaliais daugiausia automobilių po gatves važinėja vidury dienos.

„Tačiau pastebime, kad pastaruoju metu srautai pasiskirsto tolygiau, todėl šiuos duomenis nuolat koreguojame“, - pabrėžia pašnekovas.

Ties Karaliaus Mindaugo prospekto ir Birštono gatvės sankryža esančiame ekrane rodomą reklamą per piko valandą gali išvysti 8 tūkst. žmonių. Per vieną valandą ta pati reklama parodoma mažiausiai 30 kartų.

Piko valandomis rodomi reklamos klipai kainuoja brangiausiai. Dinaminės reklamos transliacija kainuoja nuo 3 litų iki 60 litų už valandą. Dar papildomai gali kainuoti klipo gamyba - už 10 sekundžių trukmės klipo sukūrimą reikės pakloti apie 600 litų.

Pasak A.Bagdono, kasmet metų pradžioje reklamos užsakovų sumažėja, tačiau tos įmonės, kurios supranta dinaminės lauko reklamos naudą, nepaisydamos ekonomikos sunkmečio, vis tiek reklamuojasi. „Kai kurios įmonės tą daro nuolat - apie 20-30 procentų mūsų klientų yra nuolatiniai“, - teigia reklamos specialistas.

Pasak jo, lauko reklamos stenduose labiausiai apsimoka reklamuoti produktus, kurie skirti masiniam vartojimui: tai - telekomunikacijų paslaugos, buitinė technika, kiti nespecializuoti produktai.

Pirmasis dinaminės lauko reklamos ekranas Kaune 2004 metais pasirodė ant prekybos centro „Savas“ fasado. Tais pačiais metais toks ekranas buvo sumontuotas Draugystės gatvėje, 2005 metais - Karaliaus Mindaugo prospekto ir Birštono gatvės sankryžoje.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų