Didesnis greitis
Portalo kauno.diena.lt skaitytojai pasidalijo pastebėjimais dėl K.Baršausko gatvės atkarpoje, vedančioje į Petrašiūnus, atsirado kitokie leistino greičio ženklai. Seniau nuo Petrašiūnų kalno nusileisti buvo galima įprastu miestui greičiu – 50 km/val., tačiau dabar greitis padidintas ir ženklai leidžia važiuoti 60 km/val. greičiu.
Vairuotojams kilo minčių, kodėl eismo saugumo specialistai leido padidinti greitį, tačiau jokių papildomų eismo saugumą užtikrinančių priemonių nebuvo imtasi. Kauniečiai priminė, jog kai miestas nusprendė Nuokalnės gatvėje padidinti greitį, viduryje gatvės buvo pastatyti atitvarai. O šiuo atveju viskas palikta taip, kaip buvo.
„Keista, kai vienur stato tvoreles ar įrengia kokią saugumo salelę, o čia nieko. Ir taip čia dažnai viršydavo greitį, tai dabar iš viso galės lakstyti ir niekas jų nesustabdys“, – savo nuomonę išsakė kaunietis Juozapas.
Skirtingos gatvės
Miesto savivaldybės atstovai tikino, jog negalima saugumu lyginti Nuokalnės gatvės su K.Baršausko dalimi, kuri pereina į R.Kalantos gatvę. Anot specialistų, Nuokalnės gatvėje būta avarijų, o nuo Petrašiūnų kalno su tokiomis problemomis nesusidurta.
„Negalima taip paprastai lyginti R. Kalantos ir Nuokalnės gatvių, reikia įvertinti eismo juostų skaičių, intensyvumą, avaringumą. Nuokalnės g. dėl avaringumo buvo sumažintas leistinas greitis ir tik užtikrinus saugumą t.y. panaikinus pėsčiųjų perėją, įrengus atitvarus, greičio matuoklį leistinas greitis minimaliai padidintas, jei tai pasiteisins ateityje gali būti didinamas daugiau. R. Kalantos g. atkarpoje šių problemų nebuvo ir nebuvo pagrindo leistiną greitį mažinti. Tik ties perėja buvo problemų, nors leistinas greitis buvo 50 km/val., todėl įrengtas greičio matuoklis“, – komentavo Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius.
Nėra perėjų
Jis pažymėjo, jog ir Europos prospekto įkalnėje dabar leidžiamas 60 km/val. greitis. Padidinti greitį buvo galima dėl to, jog sureguliuotas visų eismo dalyvių srautas.
„Toks sprendimas turi pranašumų: šiose atkarpose pėsčiųjų perėjų nėra, kairiųjų posūkių nėra, įrengti greičio matuokliai. Leistinas greitis nustatomas projektavimo metu ir jei nekyla problemų t. y., gerai suprojektuota, papildomų saugos priemonių nereikia“, – aiškino M.Matusevičius.
Naujausi komentarai