Pereiti į pagrindinį turinį

„Mega“ pradeda vasaros išpardavimus

2009-07-23 18:11
„Mega“ pradeda vasaros išpardavimus
„Mega“ pradeda vasaros išpardavimus / Sauliaus Žiūros (BFL) nuotr.

Prekybos ir laisvalaikio centre „Mega“ prasidėjo „Vasaros išpardavimas, kuris veža“. Nuolaidos prekėms ir paslaugoms siekia net iki 75 proc.

„Nuolaidos iki 75 proc.“, „Avalynė - nuo 19,99 Lt“ - tokiomis ir panašiomis iškabomis pasipuošė prekybos ir laisvalaikio centre „Mega“ įsikūrusios parduotuvės.

Nuolaidos - nuo 25 iki 75 proc. siūlomos avalynei, drabužiams, akiniams, aksesuarams, kitoms prekėms. Į nuolaidų akciją įsijungė net kino teatras. Ir nuolaidos iš tiesų „veža“ - apsipirkusieji PLC „Mega“ už 50 Lt ar daugiau, gauna 15 ct nuolaidą litrui degalų.

Vienas išskirtinis šiemetinių išpardavimų bruožas - jie startavo anksčiau nei pernai ar užpernai.

„Nuolaidų akcijos šį sezoną atskirose parduotuvėse prasidėjo gerokai anksčiau - jau balandžio - gegužės mėnesiais. Didieji vasaros išpardavimai šiemet irgi ankstesni: daugelyje parduotuvių jie prasidėjo dar prieš Jonines. Palyginti - pernai jie startavo tik po Joninių, užpernai vasaros nuolaidų pirkėjai sulaukė tik liepos pradžioje“, - komentavo naujas išpardavimų tendencijas prekybos ir laisvalaikio centrą „Mega“ valdančios bendrovės „Baltic RED“ rinkodaros vadovė Rasa Vyšniauskienė.

Nepaisant to, kad šiemet mažmenininkai jau sezono pradžioje buvo nustatę žemesnes pardavimo kainas, nuolaidos per išpardavimus dabar tikrai didesnės: jei ankstesniais metais išpardavimų pradžioje jos siekdavo 30 - 50 proc., tai šiemet dažniausiai perkopia 50 proc. ribą.

Be to, šalia nuolaidų pirkėjams dar papildomai siūloma kitų dovanų ir prizų. Pavyzdžiui, pirkusieji PLC „Mega“ be minėtos nuolaidos degalams, dar gali laimėti kitų prizų, kurių pagrindinis - 10 tūkst. litų dovanų čekis.

„Pirkėjai į nuolaidas reaguoja pasyviau nei ankstesniais metais, jos nebestebina. Tiksliau, nuolaidos jau tampa savaime suprantamu dalyku“, - vertino pasikeitusius pirkėjų įpročius R.Vyšniauskienė.

Didžioji dalis pirkėjų neslepia, kad viena iš pagrindinių paskatų įsigyti vieną ar kitą prekę - jai taikoma nuolaida. Tad nusprendę kažką pirkti, parduotuvių lentynose jie atidžiai žvalgosi, kuri iš reikalingų prekių pažymėta nuolaidos ar akcijos ženklu. 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų