Balandžio mėnesį Jonavos centre esančiame „Luminor“ bankomate moteris norėjo išsigryninti 3 tūkst. eurų. Ir nors leidžiamas pinigų limitas buvo 1 tūkst. eurų, moteris banknotų į piniginę neįsidėjo ne dėl šios priežasties. Bankomatas akimirksniu „prarijo“ banko kortelę, tad Ingrida iškart nuėjo į patį banką. O čia, kaip pasakoja pašnekovė, susidūrė su arogantišku darbuotojos elgesiu.
„Darbuotoja nemandagiai ir arogantiškai pareiškė neva čia ne jų problemos, patikrino kortelės duomenis – jos laikas nebuvo pasibaigęs. O tada liepė mokėti 5 eurus už naują kortelę! – prisimena pašnekovė. – Pasiūliau išėmus iš bankomato kortelę grąžinti man, darbuotoja pasakė, kad tokiais dalykais neužsiima.“
„Kai paprašiau, kad „prarytą“ kortelę užblokuotų, tuomet sulaukiau atsakymo – tai ne mūsų reikalas. Buvo pasakyta, kad kortelę „prarijo“, nes gryninant pinigus padariau ilgą pauzę. Tačiau aš prie bankomato tikrai ilgai netrukau“, – sako Jonavos gyventoja.
Negi po 90 -ųjų reketo ateina nauja moderni kostiumuota reketo forma ir kokiais dar būdais bankai gali pateisinti pinigų vagystes?
Dėl nemandagaus aptarnaujančio personalo elgesio pašnekovė kreipėsi ir į banko atstovybę Vilniuje.
„Čia buvo pasiūlyta nebent atsiprašyti už darbuotojų elgesį, – sako Ingrida K. – Konsultantė feisbuko paskyroje pasiūlė parašyti laišką elektroninėje bankininkystės sistemoje, tai – neva dėl mūsų saugumo. Tačiau kyla klausimas, ar bankui išties yra svarbus saugumas, o gal taip jie nori tik pasipinigauti? Negi po 90 -ųjų reketo ateina nauja moderni kostiumuota reketo forma ir kokiais dar būdais bankai gali pateisinti pinigų vagystes?“
Banko „Luminor“ atstovai atsiprašo klientės ir paaiškino, kokios taisyklės galioja šiame banke.
„Kuomet kortelė yra prarandama bankomate, reikia kreiptis į banką – naujos kortelės pagaminimas kainuoja 5 eurus. Jeigu klientas mano, kad banko kortelė prarasta dėl bankomato kaltės, tuomet reikia rašyti bankui prašymą dėl pergaminimo mokesčio netaikymo. Kadangi bankomato operacijų įrašai yra saugomi, galime matyti, dėl kokios priežasties buvo prarasta kortelė – pvz., klientas pasiėmė pinigus, bet paliko kortelę, ar dėl to, kad bankomato veikla sutriko, ir jis per greitai įtraukė kortelę į bankomato vidų. Išnagrinėję įrašus, priimame sprendimą dėl mokesčio kompensavimo“, – paaiškino banko atstovė Giedrė Bielskytė.
Anot jos, bankomatų sutrikimai fiksuojami labai retai, o klientai bankomatų tinkle palieka iki 10 kortelių per mėnesį.
Norite pranešti naujieną? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.
Naujausi komentarai