Pereiti į pagrindinį turinį

„Omnivą“ persekioja nesėkmės: sandėlyje dužus siuntai teko kviesti ugniagesius

2021-04-23 14:44

Siuntų bendrovės „Omniva LT“ vardas vėl atsidūrė nemaloniame kontekste – darbuotojams sandėlyje užkliudžius siuntą, dužo jame buvę buteliai. Atstovų teigimu, siuntoje buvo neleistinas siųsti turinys. Teko kviesti ugniagesius.

„Omnivą“ persekioja nesėkmės: sandėlyje dužus siuntai teko kviesti ugniagesius
„Omnivą“ persekioja nesėkmės: sandėlyje dužus siuntai teko kviesti ugniagesius / freepik.com, įmonės nuotr.

Išsiliejo cheminis skystis

Iškvietimo į Kaune, Ateities plente, esantį „Omniva LT“ sandėlį Kauno priešgaisrinės gelbėjimo valdybos atstovai sulaukė balandžio 22-osios dienos vakarą, 22.26 val. Pranešta, kad iš siuntos išsipylė cheminis skystis, jaučiamas aitrus kvapas.

Atvykus ugniagesiams dėžę darbuotojai jau buvo išnešę į kiemą. Kaip paaiškėjo, siuntos viduje buvo šeši vieno litro talpos buteliai, kuriuose – 25 proc. amoniakinio vandens. Patalpose, kur siunta buvo pažeista, jautėsi nestiprus kvapas, todėl teko jas išvėdinti. Sudužusius butelius ugniagesiai paliko dėžėje, pastatytoje atviroje teritorijoje. „Omniva LT“ atstovai jiems teigė šviesiu paros metu besikreipsiantys į bendrovę „Žalvaris“, tvarkančią pavojingas atliekas.

Siuntą užkliudė darbuotojai

„Tiriant įvykį iš vaizdo įrašų matyti, kad su siunta darbuotojai sandėlyje elgėsi atsargiai, tačiau kraunant kitas siuntas, minėta siunta netyčia buvo užkliudyta, ji nuvirto ant žemės ir iš jos išsiliejo skystis. Deja, tokių klaidų visiškai išvengti neįmanoma, todėl klientų visuomet prašome atsakingai pakuoti siuntas“, – komentuodama ketvirtadienį įvykusį incidentą portalo kauno.diena.lt žurnalistams detalizavo „Omniva LT“ komunikacijos ir prekės ženklo vadovė Milda Jankauskytė.

Tiriant įvykį, iš vaizdo įrašų matyti, kad su siunta darbuotojai sandėlyje elgėsi atsargiai, tačiau kraunant kitas siuntas, minėta siunta netyčia buvo užkliudyta, ji nuvirto ant žemės ir iš jos išsiliejo skystis.

Pasak jos, per šį įvykį nė vienas darbuotojas nenukentėjo, tačiau išvėdinus patalpas ir utilizavus siuntą, darbo nebetęsė. „Į tokius įvykius reaguojame itin rimtai ir nedelsiant imamės reikiamų veiksmų. Džiaugiamės, kad nei vienas iš mūsų darbuotojų nenukentėjo. Žmonių saugumas mums yra didžiausias prioritetas“, – akcentavo pašnekovė.

Draudžiama siųsti

Tačiau kalbėdama apie dužusios siuntos turinį, M. Jankauskytė pabrėžė, kad amoniako vanduo yra pavojingas žmogaus sveikatai, todėl jį, kaip ir kitas žmogaus sveikatai kenksmingas medžiagas, griežtai draudžiama gabenti per siuntų bendrovę.

„Šios taisyklės yra aiškiai aprašytos mūsų internetinėje svetainėje ir bendrosiose kurjerio paslaugų teikimo sąlygose. Klientas apie šią situaciją buvo informuotas nedelsiant. Buvome patikinti, kad tokie produktai daugiau nebus siunčiami“, – teigė „Omniva LT“ atstovė.

Paklausta, ar klientui bus atlyginta per incidentą patirta piniginė žala, pašnekovė paaiškino, kad žalos atlyginimas bus svarstomas standartine tvarka, kai klientas užpildys pretenziją dėl apgadintos siuntos, o bendrovės atstovai išanalizavę situaciją, priims sprendimą dėl kompensacijos.

Nemalonus atvejis – ne pirmas

Atvejis, kai įvykyje eskaluojamas „Omniva LT“ vardas, balandžio mėnesį jau antrasis. Su portalo redakcija vaizdo įrašu pasidalijęs vilnietis Donatas pasakojo jame matomą veiksmą užfiksavęs balandžio 10 dieną prieš vidurdienį. „Visai atsitiktinai pamatęs sugalvojau nufilmuoti ir lyg tyčia pataikiau, kad užfiksuočiau siuntos nukritimą“, – pasakojo pašnekovas.

Filmuotoje vaizdo medžiagoje matyti, kai prieš įdėdami siuntas į „Omniva“ paštomatą, esantį Vilniuje, Vydūno gatvėje, darbuotojai vienas kitam jas meta. Pirmasis metimas – sėkmingas, o antrojo metu metamos siuntos pagauti nepavyksta – ji nukrenta tiesiai ant asfalto. Tiesa, darbuotojas ilgai nelaukdamas pakelia ir įdeda ją į terminalo dėžutę bei prieina gaudyti trečios siuntos – laimė, šį kartą ji atsiduria jo rankose.

„Siuntos tiesiog skrenda, skubėkite greičiau pasiimti“, – reziumuodamas vaizdo įraše matomą veiksmą asmeninėje socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje rašė Donatas. Vieni komentatoriai stojo į minėtos bendrovės darbuotojų pusę sakydami, kad nereikia kibti – dirbama laikantis atstumo. Tačiau kiti sakė radę atsakymą, kodėl žmones pasiekia tiek sugadintų prekių.

Tąkart komentuodama žurnalistams M. Jankauskytė pripažino – toks siuntų perdavimo būdas –  nederamas ir neetiškas bei pažeidžia siuntų pristatymo taisykles.

„Atsiprašome dėl tokio darbuotojų elgesio. Klientus, kuriuos pasiekia apgadintos siuntos, kviečiame kreiptis dėl nuostolių atlyginimo. Į vaizdo įraše užfiksuotą situaciją sureaguota nedelsiant, kad neatsakingas darbas būtų sustabdytas. Už tokius nusižengimus darbuotojams rašomas tarnybinis pranešimas, o nusižengus pakartotinai, atleidžiama iš pareigų“.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų