Kauno mero Andriaus Kupčinsko noras, kad Parodos kalne atsirastų dviračių takas, neišsipildys. Teigiama, kad nėra techninių galimybių jį įrengti.
Tik prasidėjus Parodos g. rekonstrukcijai, miesto vadovas prabilo, jog dviračių takas šioje gatvėje yra būtinas, nes to seniai prašo dviratininkų bendruomenė. A. Kupčinskas buvo įsitikinęs, kad dalis rekonstruotos Parodos g. šaligatvio turi būti skirta dviračių takui.
Pernai pačiame gatvės rekonstrukcijos darbų įkarštyje buvo svarstoma galimybė vienoje Parodos g. pusėje, kur galėtų būti įrengtas dviračių takas, šaligatvį nuo važiuojamosios dalies atskirti 1 m aukščio atitvarais. Dviračių taką nuo pėsčiųjų zonos siūlyta atskirti paklojant rausvas šiurkštaus paviršiaus šaligatvio plyteles.
Tačiau per Eismo saugumo komisijos posėdį paaiškėjo, kad šie sumanymai nebus įgyvendinti.
„Kauno dviračių takų specialiajame plane nebuvo numatyta, jog Parodos g. galėtų atsirasti dviračių takas, be to, nebuvo jokių techninių ir teisinių galimybių įrengti šį taką, nes gatvės rekonstrukcijos techniniame projekte takas irgi nebuvo numatytas“, – sakė Kauno miesto savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.
Jo tvirtinimu, nėra jokių galimybių tako įrengti ir ant šaligatvio.
„Įkalnė per daug stati ir pavojinga dviratininkams. Tie, kurie išdrįsta važiuoti kalnu, rizikuoja savo gyvybe“, – įsitikinęs A. Pakalniškis.
Eismo saugumo komisija svarstė, ar verta pastatyti kelio ženklus, apskritai draudžiančius dviračių eismą Parodos kalnu. Tačiau nuspręsta, kad ženklai dviratininkų nesustabdytų.
Visose miesto gatvėse, jeigu nėra draudžiančių ženklų, pagal Kelių eismo taisykles dviratininkai gali važiuoti vieno metro atstumu nuo kelkraščio.
Naujausi komentarai