Pasipiktino, kad "Maxima" parduotuvėje turėjo atsiskaityti grynaisiais Pereiti į pagrindinį turinį

Pasipiktino, kad "Maxima" parduotuvėje turėjo atsiskaityti grynaisiais

2015-01-02 13:30
Pasipiktino, kad "Maxima" parduotuvėje turėjo atsiskaityti grynaisiais
Pasipiktino, kad "Maxima" parduotuvėje turėjo atsiskaityti grynaisiais / Shutterstock nuotr.

Penktadienio apsilankymas Vilijampolės "Maxima" parduotuvėje (Bajorų 10/A. Stulginskio 63) nemaloniu fiasko baigėsi 80 metų kauniečiui Vytautui. Penkerius metus kreditinėmis kortelėmis atsiskaitantis senjoras šįkart to padaryti negalėjo.

"Neveikia. Deja, ne mūsų kaltė", – tokį atsakymą prie kasos išgirdo kaunietis, kai bandė atsiskaityti kreditine banko kortele.

Mums paskambinęs vyras neslėpė nusivylimo: "Tiek daug bankai trimitavo apie euro įvedimą, pasirengimą ir še tau. Labai gaila, liūdna ir apmaudu".

"Maxima" parduotuvėje apsipirkti atėjęs senjoras teigė, kad jau keleris metus beveik nenaudoja grynųjų pinigų: "Sirguliuoju, senstu, todėl atsiskaityti grynaisiais man nepatogu."

Tačiau penktadienį nesėkmingai "Maxima" parduotuvėje Vilijampolės mikrorajone bandžiusį atsiskaityti vyrą išgelbėjo grynieji.

"Turėjau su savimi eurų, kurie prieš penkerius metus liko po kelionės į užsienį. Tuomet nuolat kalbėjo apie euro įvedimą, tad ir pasilikau neišsikeitęs į litus šiek tiek eurų, – teigė už maisto prekes apie 28 eurus sumokėjęs senjoras. – Maisto prekių parduotuvėje lankausi retai – nusiperku iškart savaitei."

Ar Vytautas buvo iš tų žmonių grupės, kuri pasisakė prieš euro įvedimą Lietuvoje?

"Nuolat sakydavau – lito labai gaila, bet euras mums būtinybė", – atsakė 80 metų senjoras.

"Maxima" komunikacijų vadovė Renata Saulytė:

"Tai pirmas skambutis dėl negalėjimo atsiskaityti kreditinėmis kortelėmis. Tiesa, maždaug nuo 12 valandos, šioje parduotuvėje išties negalima atsiskaityti kortelėmis. Apie tai jau informavome ir parduotuvės pirkėjus. Techninė problema gali būti ir dėl ryšių sutrikimo ir dėl įrangos. Šią problemą spendžiame su savo partneriais, dviem įmonėmis, kurios atlieka priežiūrą ir aptarnauja mūsų kasų aparatus, kreditines korteles."

Ar ši techninė problema kilo dėl banko, mus aptarnaujančių tarpininkų ar mūsų kaltės, dar nėra aišku. Technines problemas planuojame sutvarkyti kiek įmanoma greičiau. Laimė, kad šiomis dienomis žmonės rečiau atsiskaito kreditinėmis kortelėmis. Dauguma atsiskaito grynaisiais, ypač – litais."

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra