Pereiti į pagrindinį turinį

Kaunietis širsta dėl „Omnivos“ teikiamų paslaugų kokybės: siuntą iš paštomato teko traukti jėga

2021-10-25 18:00

Į redakciją kreipęsis skaitytojas Tomas pasipiktinęs „Omnivos“ teikiamų paslaugų kokybe. Į akivaizdžiai per mažą paštomatą langelį sugrūstą siuntą jo žmonai teko traukti jėga.

Kaip portalo kauno.diena.lt žurnalistams pasakojo vyras, siuntą jo žmona atsiėmė šeštadienį Ringauduose esančiame paštomate.

Traukė žmona ir ji vos išlupo, atėjo visa sutrikusi ir pikta, nes nebuvo aišku, ar prekė viduje yra sveika.

„Siunta buvo įgrūsta į mažesnį langelį, nei turėtų būti. Į „Omnivą“ dar nesikreipėme, bet planuoju šiandien“, – situaciją komentavo Tomas.

Paklaustas, kokia pirma mintis šovė į galvą pamačius sudarkytą siuntą, vyras pasakojo: „Traukė žmona ir ji vos išlupo, atėjo visa sutrikusi ir pikta, nes nebuvo aišku, ar prekė viduje yra sveika. Kai pamatai taip sulankstytą dėžę, negali būti tikras, ar prekėms viskas gerai“.

Laimė, nors siuntos dėžė buvo akivaizdžiai pažeista, tačiau dėžėje buvusi prekė išvaizdos neprarado.

Skaitytojo nuotr.

Tomas tikino, kad šis įvykis sumenkino pasitikėjimą „Omnivos“ teikiamomis paslaugomis. „Jei tik yra galimybė ir šiaip renkamės ne „Omnivos“ paslaugas, ne tik dėl šio įvykio“, – kalbėjo pašnekovas.

Tomas „Omnivai“ turi priekaištų ne tik dėl kurjerių sprendimo dėti siuntas į per mažus paštomatų langelius. Vyrą piktina ir iš kurjerių gaunamos žinutės, kuriomis kviečiama nurodytu laiku, prie nurodyto paštomato atsiimti jam skirtą siuntą. „Tradicinis SMS siuntinėjimas ir siūlinėjimas atsiimti prekes iš jų kurjerio autobusiuko“, – pridūrė vyras.

Kai kurios el. parduotuvės turi skirtingų matmenų įpakavimų, kurie sunkiai telpa net į didžiausią „Omnivos“ skyrelį.

Dėl susiklosčiusios situacijos portalo kauno.diena.lt žurnalistai kreipėsi į „Omnivą“.

„Iš nuotraukoje matomo vaizdo galime tik daryti prielaidą, jog siunta neatitinka „Omnivos“ skyrelio dydžio. Svarbu pabrėžti, jog norint pateikti tikslią informaciją, būtina žinoti konkrečios siuntos numerį, todėl klientus visuomet raginame susisiekti asmeniškai su „Omnivos“ klientų aptarnavimo komanda“, – situaciją komentavo „Omniva LT“ prekės ženklo ir komunikacijos vadovė Milda Jankauskytė.

Skaitytojo nuotr.

„Kai kurios el. parduotuvės turi skirtingų matmenų įpakavimų, kurie sunkiai telpa net į didžiausią „Omnivos“ skyrelį. Kiekvieną kartą kurjeriams tenka spręsti – talpinti siuntą į paštomatą ar grąžinti ją siuntėjui, tad kartais susiduriame su žmogiškos klaidos faktoriumi“, – tvirtino M. Jankauskytė.

Jeigu po kurjerio budėjimo paštomate atsiranda vietos, kurjeris visuomet jį užpildo įdėdamas tas siuntas, kurių gavėjai neatėjo atsiimti.

Pasak įmonės atstovės, paštomatas yra pritaikytas tokio dydžio siuntoms, kokios yra nurodytos „Omnivos“ internetinėje svetainėje čia. „Kitu atveju, įdėjus per mažą ar per didelę siuntą, galimi nesklandumai“, – teigė M. Jankauskytė.

„Visų pirma, labai gaila, kad klientui teko susidurti su tokia situacija. Nuolat kalbamės su komandos nariais primindami, kaip elgtis su netinkamo dydžio siuntomis. Dėl iškilusių nesklandumų kviečiame kreiptis „Facebook“ asmenine žinute arba „Omnivos“ internetinėje svetainėje pateikti užklausos formą „Susisiekite su mumis“ skiltyje. Taip pat, visuomet kviečiame bet kokia savo patirtimi pasidalinti atsiliepimuose – tai padeda mums identifikuoti ir spręsti problemas“, – tikino įmonės atstovė.

Norite pranešti naujieną? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų