Kauno miesto savivaldybės administracija paskelbė konkursą miesto prekės ženklui ir šūkiui sukurti.
„Šio konkurso tikslas – sukurti Kauno miesto prekės ženklą ir šūkį, kuris paryškintų miesto įvaizdį, dinamiškumą, verslumą, skatintų turizmą ir didintų miesto konkurencingumą“, – sakė Kauno vicemeras Povilas Mačiulis, kuruojantis šį projektą.
Anot savivaldybės atstovų, stiprus ir įtaigus prekės ženklas suteikia miestui pranašumo.
Visi miestai stengiasi būti pastebėti – kartais dėl to kyla konkurencija net tarp tos pačios šalies miestų, siekiančių tapti kultūriniais ir turizmo centrais. Tačiau sėkmės sulaukia tie, kurie sugeba atrasti savo vietą ir atpažinti tai, kas juos išskiria iš kitų – Singapūras pristatomas kaip modernus miestas, Prancūzijos miestai pabrėžia kultūrinį paveldą, teigiama savivaldybės išplatintame pranešime.
Pasak konkurso rengėjų, miesto prekės ženklas ir šūkis turi atitikti keletą kriterijų. Jis turėtų būti suprantamas tarptautiniame kontekste, įsimintinas ir išskirtinis, nekeliantis asociacijų su kitų miestų ar šalių naudojamais prekės ženklais ir šūkiais.
Pabrėžiama, kad ženkle kaip pagrindinio akcento nederėtų naudoti miesto heraldikos. Taip pat bus atkreiptas dėmesys į atlikimo profesionalumą ir meniškumą.
Nugalėtojams iš savivaldybės biudžeto bus skirta 10 tūkst. litų. I vietai numatoma skirti 5 tūkst. litų, II – 3 tūkst. litų, III – 2 tūkst. litų.
Konkursui reikalingus dokumentus galima rasti miesto savivaldybės interneto puslapyje.
Naujausi komentarai