Rankų stygius
Nors barikados Pilies žiedo teritorijoje sunyko, vaizdas dar toli gražu neprimena finišo tiesiosios. Miesto valdžia ramina, kad viskas vyksta pagal planą. Darbus vykdančios bendrovės „Kauno tiltai“ atstovai gi neslepia, kad norint tilpti į terminus jiems gali tekti dirbti ir naktimis. Didžiausia problema – darbuotojų stygius. Tą, anot akylesnių miestiečių, liudija ant statybinės technikos priklijuoti skelbimai, kuriuose siūlomas darbas.
Mačiau darbų nuotraukas. Vaizdai ne tokie, kokių tikėjausi.
Rekonstrukcijos pabaiga pagal numatytą planą abejoja ir miestiečiai. Ne vienas nerimauja, kad rugsėjį, kai į miestą sugrįžta moksleiviai ir studentai, miesto centras virs vienu dideliu kamščiu. Panašus scenarijus jau buvo gegužę, kai uždarius centrinę Kauno dalį su Vilijampolės ir Šilainių rajonais jungiantį P. Vileišio tiltą ir šalia jo esantį Pilies žiedą, eismo sąlygos pasikeitė kardinaliai. Jau pirmąją dieną susiformavo milžiniškos spūstys. Vairuotojai keiksnojo valdžią, o ši prognozavo transporto problemas, kokių dar nėra buvę. Kai kurie kalbinti miestiečiai tikino, kad net ir spėjus baigti darbus iki rugsėjo, situacija šioje vietoje mažai keisis. Viešasis transportas, anot jų, paprasčiausiai nepasidalins gatve su lengvaisiais automobiliais.
„Mačiau darbų nuotraukas. Vaizdai ne tokie, kokių tikėjausi. Eismo juostos siauros, jei neklystu, jos tik dvi. Viena autobusams, kita lengviesiems automobiliams, bet ji tokia, kad tilps tik dviratis“, – savo nuomonę išsakė viena portalo kauno.diena.lt skaitytojų.
Skaitytojo nuotr.
Optimistinės nuotaikos
Ne visų nuotaikos tokios pesimistinės. Stovintys kitoje barikadų pusėje įsitikinę, kad beveik keturių mėnesių laukimas ir tiek pat laiko trukę nepatogumai už vairo atsipirks su kaupu. Pokyčių sulaukęs intensyviausias miesto transporto mazgas esą taps saugesnis ir patogesnis visiems eismo dalyviams.
„Kauno pilies žiede jau pradėta žymėtos eismo juostos. Pakabintas naujas čekiškas kontaktinis troleibusų tinklas. Kiek žinau, troleibusai juo važiuos tokiu pačiu greičiu kaip autobusai ir nemėtys savo „ūsų“, – šeštadienio rytą pėsčiomis perėjęs Pilies žiedo teritoriją, įspūdžiais dalijosi dar vienas portalo kauno.diena.lt skaitytojas.
Baigtų darbų, anot jo, yra ir daugiau. Jau įrengta apie 300 m vejos ir maždaug apie 2 km gatvės bordiūrų. Dalis jų granitiniai, tvirtesni ir atsparesni. Specifinė naujųjų bordiūrų forma žemagrindžiam viešajam transportui leis lengviau ir patogiau privažiuoti prie šaligatvio. Prie pabaigos ir P. Vileišio tilto remontas.
„Jau nuvalyti ir nudažyti turėklai, tvarkoma ir tvirtinama konstrukcija“, – darbų eiga džiaugėsi skaitytojas.
Skaitytojo nuotr.
Kiek žinau, troleibusai juo važiuos tokiu pačiu greičiu kaip autobusai ir nemėtys savo „ūsų“.
Bus visiems patogiau
Kaip teigė „Kauno tiltai“, visame Pilies žiedo objekte keičiama važiuojamosios kelios dangos konstrukcija, klojama trijų skirtingų sluoksnių asfalto danga – 10, 8 ir 4 cm. Tvarkomos įvažos, šaligatviai atnaujinami klojant plyteles ir trinkeles. Po rekonstrukcijos bus įrengti platesni šaligatviai Šv. Gertrūdos gatvėje nuo Šauklių g. Laisvės alėjos. Taip pat bus išplatintas šaligatvis vienoje kelio atkarpos pusėje nuo Šv. Gertrūdos ir Gimnazijos gatvių sankryžos iki pat Laisvės alėjos. Šv. Gertrūdos ir Šauklių gatvių sankirtoje pėsčiųjų perėja bus perkelta į saugumo salelę. Kauno pilies stotelė bus erdvesnė viešajam transportui ir keleiviams. Padidintos saugumo salelės ties žiedine sankryža. Jų funkcija – užkirsti kelius pavojingam ir neleistinam transporto priemonių manevravimui žiedu. Numatyta daug erdvesnė Kauno pilies stotelė viešojo transporto keleiviams. „Kauno gatvių apšvietimas“ rekonstruojamoje dalyje įrengs modernius LED šviestuvus.
Skaitytojo nuotr.
Baigus remonto darbus turėtų pagerėti susisiekimas viešuoju transportu. Įrengus papildomą A juostą dar prieš įvažiuojant į sankryžą Šauklių g. nuo Šv. Gertrūdos g., autobusams ir troleibusams nebereikės stovėti vienoje eilėje su automobiliais.
Naujausi komentarai