Jonavoje gyvenantis Vitalijus Kauno „Akropolyje“ esančioje drabužių parduotuvėje „Mango“ apsilankė sekmadienį.
Parduotuvėje jo dėmesį patraukė 12,99 euro kainuojantis lietsargis. Kadangi nuolaidų dienos „Jamam“ jau buvo praėjusios, vyras nesitikėjo įsigyti daiktų su žadėtomis nuolaidomis, tad į jo pirkinių krepšelį nugulė ir tamsios spalvos skėtis.
Jau beveik prie namų vyras pastebėjo, kad ant skėčio esančios etiketės užklijuotas lipdukas, ant kurio ir užrašyta kaina. Lipduką nuplėšus, vyras pasijuto apgautas – ant etiketės švietė kita kaina – 9, 99 euro.
„Tai yra lietuvių pasipinigavimas“, – apmaudo neslėpė vyras. Tiesa, grąžinti skėčio jis nesiruošia – važiuoti iki Kauno, anot pašnekovo, kainuotų brangiau nei jis išpeštų naudos.
Pasidalijus pirkinio nuotraukomis socialinėje erdvėje, pasipylė komentarai.
„Akcija atrakcija“, – ironizavo Silvija. Pardavėjų sąžiningumu netiki ir kitas internautas, pasidalijęs savo patirtimi: „Visą mėnesį sekiau mane dominančio mobiliojo telefono kainą. Iki „Juodojo penktadienio“ jo kaina buvo 699 eurai, per „Juodąjį penktadienį“ – 799 eurai, o po jo – 629 eurai. Sveikinu kvailius, kurie šturmavo parduotuves penktadienį.“
Visgi internautai iškėlė ir versiją, kad skėtis 9,99 euro kainuoja Ispanijoje, o Lietuvoje jo kaina „išsipučia“ ir šiuo atveju padidėjo 3 eurais.
Šios versijos laikosi ir parduotuvės atstovai.
„Reguliari galiojanti skėčio kaina Lietuvoje tiek prieš akciją, tiek po jos buvo 12,99 euro. Visos akcijų metu siūlomos nuolaidos taikomos nuo galiojančios reguliarios kainos, t.y. 12,99 euro. Po lipduku esanti kaina galėjo būti kitos šalies. Atskirus mažmeninių kainų skirtumus skirtingose šalyse dažniausiai lemia skirtingi faktoriai, tarp kurių yra ir pirkimo kaina, pridėtinės vertės mokesčiai, logistikos kaštai ir pan.“, – aiškino „Mango“ tinklo pardavimų vadovė Aušra Čižiūnienė.
Anot parduotuvių tinklo atstovės, jei pirkėjas nori prekę grąžinti, tai jis gali padaryti per 30 d. nuo įsigijimo.
Naujausi komentarai