Krovininės baržos, gabenančios krovinius Nemunu iš Kauno į Klaipėdą ir atgal, šliuzas Kauno HE, perkeliantis laivus, toliau naviguojančius į aukštupį ir tolyn, per Augustavą Lenkijoje iki pat Juodosios jūros, pramoginiai laiveliai, zujantys Nerimi tarp Vilniaus ir Kauno, laivyba Nevėžiu. Visa tai skamba fantasmagoriškiau, nei Ostapo Benderio Naujieji Vasiukai.
Tačiau „Kauno dienos“ studijoje viešėjęs V.Vinokurovas tvirtina, kad tai absoliučiai realūs planai, kurių realizavimas priklausys tik nuo politikų geranoriškumo. O kai kas pradedama įgyvendinti jau dabar. Už 28-is milijonus eurų Nemune bus įrengta apie 500-ai bunų, kurios kreips upės srovę taip, kad ji pati save valytų ir būtų tinkama laivybai. Konkrečiai – krovininėms baržoms, gabensiančioms krovinius iš Kauno tarptautinio Marvelės uosto į Klaipėdą ir atgal.
Apie realius darbus ir svajones, kol kas gyvenančias tik projektuose, V.Vinokurovas papasakos „Kauno dienos“ studijos žiūrovams.
Naujausi komentarai