Pereiti į pagrindinį turinį

Praėję metai „Kaunas IN“ turizmo sektoriui buvo kupini didžiausių iššūkių

2021-01-02 23:42

Nemažų pokyčių 2020-aisiais patyrusi turizmo srityje dirbanti miesto savivaldybės įsteigtos viešosios įstaigos-agentūros „Kaunas IN“ komandos dalis, reaguodama į iššūkius, komunikaciją kreipė į Lietuvos bei artimąsias rinkas – Latviją, Estiją, Lenkiją, Suomiją.

Kaunas
Kaunas / Tomo Raginos nuotr.

Pasak turizmo skyriaus vadovės Ingos Pažereckaitės-Kalėdienės, praėjusių metų veiklose buvo itin greitai reaguojama į dramatiškai pasikeitusią situaciją, ir skiriant didžiulį dėmesį skaitmeniniams maršrutams, kviečiant keliauti po Kauną bei pažinti dar neregėtus miesto veidus, keliaujant individualiai.

Šiltuoju metų sezonu užsienio bei Lietuvos keliautojus susipažinti miestas kvietė su žinute „Kaunastic Summer“ (liet. Kaunastic vasara), o patys kauniečiai buvo skatinami tapti turistais savo mieste. ELTA primena, kad pernykštė Kauno vasara buvo pristatoma per skonius, atradimus, pramogas, dienos ar savaitgalio veiklas.

Anot „Kaunas IN“ rinkodaros projektų vadovės Simos Mažutavičiūtės, dirbant su Lietuvos ir artimosiomis rinkomis, pasistengta vasarą keliautojus pasiekti ne tik skaitmeniniais, bet ir tradiciniais reklamos metodais. Lietuvoje, Latvijoje, Lenkijoje, Suomijoje į Kauną viliojo daugiau nei 70 #kaunastic reklaminių stendų, iškabų ir netgi – autobusų. Kaune apsilankė daugiau nei 40 žurnalistų iš šių šalių, o priversti potencialius keliautojus suklusti ir apsvarstyti Kauną, kaip savo vasaros kelionės tikslą, ragino ir reklaminiai šaukiniai Lietuvos radijo stotyje bei Lenkijos auditorijai skirtoje „Spotify“ platformoje. Socialinių tinklų komunikacija užtikrintai sumušė pasiekiamumo rekordus, – socialiniame tinkle „Facebook“ turistams skirtos komunikacijos žinutės profiliuose „It‘s Kaunastic“ ir „Kaunastika“ pasiekė beveik 7 mln. naudotojų.

„Reaguojant į besikeičiančius turistų įpročius, keliauti saugiau, moderniau, patogiau pakvietė ir skaitmenizuotų teminių maršrutų platforma Kaunastika.lt, kurioje galima rasti 24 „It‘s Kaunastic“ serijos maršrutus, greitai ir patogiai pasiekiamus tiesiog telefone ar kompiuterio ekrane. Maršrutai skatina keliauti individualiai, susidėlioti personalizuotą, tik jums tinkantį ir patinkantį maršrutą, klausytis audioįrašų arba atrasti miestą tik savo jėgomis“, – teigia S. Mažutavičiūtė.

Ji dar priminė, kad pernai minint profesionalaus teatro 100-metį, buvo išleistas teminis „It's Kaunastic“ serijos maršrutas „100 metų teatro“, skirtas teatrui, jo istorijai, o kartu ir kviečiantis atrasti Kauną per teatrą bei jo asmenybes. Savarankiškam keliavimui sukurti ir dar 3 maršrutai: „Žalias miestas“, „Skandinaviška popietė“, „Kauno tvirtovė“.

Nepriklausomai nuo 2020-aisiais dėl pandemijos susiklosčiusios sudėtingos situacijos, tiek vietos, tiek artimųjų rinkų keliautojai buvo pasiilgę kelionių ir, pagal saugumo rekomendacijas bei galimybes, buvo linkę keliauti. Per pirmuosius tris praėjusių metų ketvirčius, pasak Statistikos departamento, Kaune daugiausiai apsilankė keliautojų iš Lietuvos (113238), Estijos (6495), Vokietijos (6380), Latvijos (5968), Ukrainos (5876).

„Bene svarbiausia, ko išmokome savo veiklose, tai neprarasti optimizmo: juk verslas ir toliau planuoja plėtrą ir siekia pritraukti talentus, startuoliai kuria ir įgyvendina unikalias idėjas, turistai, įgiję naujų kelionių įpročių, išsiilgę kelionių ir linkę keliauti“, – pabrėžiama „Kaunas IN“ verslo skyriaus pranešime.

 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų