„Kauno pietrytinis aplinkkelis yra vienas iš svarbiausių ir didžiausių mieste vystomų infrastruktūros projektų. Per paskutinius dvejus metus nemažai pasistūmėjome, o užbaigus Ateities plento rekonstrukciją liks tik atkarpa nuo hidroelektrinės tilto iki Palemono gatvės“, – teigė Kauno meras Visvaldas Matijošaitis.
Projektas įsibėgėja
Vystant pietrytinio aplinkkelio projektą, per pastaruosius dvejus metus buvo suremontuoti tiltai per Jiesios tiltą ir Kauno hidroelektrinę bei Ražiškių viadukas. Taip pat buvo atnaujintas kelias nuo Garliavos iki hidroelektrinės.
Šią savaitę kelininkai pradėjo Ateities plento rekonstrukciją. Ši gatvė bus išplatinta, bus įrengti nauji pėstiesiems skirti šaligatviai. Užbaigus šiuos darbus, iki pilnos aplinkkelio trasos liks tik atkarpa nuo hidroelektrinės tilto iki Palemono gatvės, kur naujasis Kauno apvažiavimas įsilies į atnaujintą Ateities plentą.
Pradėjus veikti aplinkkeliui, nuo Marijampolės atvažiuojantys vairuotojai turės patogią jungtį su A1 magistrale. Rytinė miesto dalis lengviau atsikvėps nuo transporto srautų, o vairuotojai sutaupys daug brangaus laiko.
Kol vyks Ateities plento remonto darbai, nepatogumų išvengti bus sunku. Todėl jei tik yra kita maršruto alternatyva, vairuotojams rekomenduotume šią gatvę remonto metu aplenkti.
Sumažės srautai
Specialistų skaičiavimais, užbaigus pietrytinį aplinkkelį, A1 magistralės atkarpoje nuo Palemono iki IX forto transporto srautas sumažėti 17 procentų.
„Šiuo metu magistralės ruožu tarp Palemono ir IX forto per parą pravažiuoja apie 57 tūkstančius automobilių. Aplinkkelio dėka srautą sumažinus 17 procentų, nuo magistralės bus „nuimta“ 10 tūkst. automobilių“, – sakė Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.
Prašo kantrybės
„Su rangovu sutarėme, kad darbai Ateities plente vyktų kuo sparčiau ir sklandžiau, o vairuotojai patirtų kuo mažiau nepatogumų. Vis dėl to darbų apimtis yra didžiulė, tad visų kauniečių prašysime kantrybės ir supratingumo“, – kalbėjo Kauno savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Vilius Šiliauskas.
Nuo Amalių pervažos iki sankryžos su Taikos prospektu suprojektuotos trys eismo juostos, o nuo šios sankryžos iki Kauno miesto ribos – keturios eismo juostos.
„Pirmadienį ryte pradėti pasiruošimo darbai. Statome įspėjamuosius ženklus, organizuojame techniką. Mūsų tikslas iki metų pabaigos pakloti naują asfalto sluoksnį. Mažesnius darbus, kurie neturės įtakos eismui, užbaigsime kitų metų pavasarį“, – teigė bendrovės „Kauno tiltai“ techninis direktorius Vitalijus Popovas.
Įves eismo apribojimus
Suremontuota bus ne tik važiuojamoji dalis, tačiau ir įvažiavimų dangos, taip pat šalia gatvės esantys pėsčiųjų takai, keleivių laukimo aikštelės, išvalyti esami grioviai ir pralaidos. Autobusų stotelėse keleivių laukimo aikštelės bus išklotos trinkelėmis
„Vykdant numatytus kelio remonto darbus, Ateities plente eismas pilnai uždaromas nebus, tačiau tam tikri eismo pokyčiai numatyti. Transporto priemonių, išskyrus maršrutinį transportą, laikinas nukreipimas numatoma ruože nuo Palemono gatvės iki Taikos prospekto. Remonto darbai vyks etapais, todėl laikinai bus uždaroma viena eismo juosta, o eismas vyks tam tikromis eismo reguliavimo priemonėmis keičiant važiavimo kryptis. Suprantame, jog kol vyks Ateities plento remonto darbai, nepatogumų išvengti bus sunku. Todėl jei tik yra kita maršruto alternatyva, vairuotojams rekomenduotume šią gatvę remonto metu aplenkti“, – sakė V. Popovas.
Naujausi komentarai