„21 amžius. #Regitra, ačiū kad primenate sovietmetį! Tokia lengva pirmadienio romantika!“ – ironijos nestokojo pirmadienio situaciją prie „Regitros“ padalinio Kaune įamžinęs Tomas ir nuotrauką paviešinęs feisbuke.
Jo pažįstami suskubo žmogų vaduoti iš eilės, patardami, kad daug reikalų galima sutvarkyti nuotoliniu būdu, tačiau Tomo atvejis buvo toks, kurį išspręsti galima tik gyvai apsilankius teritoriniame skyriuje.
„Registravau transporto priemonę internetu, techninį pasą gavau į paštomatą“, – vienas komentatorius iliustravo, kaip veikia nuotolinės „Regitros“ paslaugos.
„Jei nori užsienio piliečiui parduoti, turi atvykti į „Regitrą“, – aiškino Tomas, kodėl atsidūrė eilėje.
„Regitros“ atstovė spaudai Emilija Bardauskienė portalui kauno.diena.lt sakė, kad eiles lėmė daug susidėjusių priežasčių.
„Didesnis užimtumas pastebėtas dar anksčiau, kai buvo atlaisvinti karantino ribojimai. Be to, kaip ir kiekvieną pavasarį, jaučiamas sezoniškumas, kuomet suaktyvėja automobilių prekyba, o tai nulemia ir augantį norinčiųjų gauti transporto priemonių registracijos paslaugas skaičių. Taip pat įtakos turi ir nuo gegužės 1 d. įsigaliojusios naujovės, t. y. startavusi nauja transporto priemonių savininkų apskaitos sistema, kuomet iš esmės pasikeitė 30 metų buvę transporto priemonių registracijos procesai. Atsiradus papildomoms procedūroms, atitinkamai pailgėjo klientų aptarnavimo laikas“, – vardijo E. Bardauskienė.
Dėl ilgesnių nei anksčiau eilių kaltas ir karantinas, dėl kurio ribojimų klientų aptarnavimo salėje gali būti mažiau žmonių. Likusieji prašomi laukti lauke. „Tai vizualiai gali sukurti didesnio klientų srauto įspūdį“, – tęsė atstovė.
Ji kalbėjo, kad situacijos valdymui prieš dvi savaites įmonės padaliniuose buvo atvertas didesnis skaičius aptarnavimo langelių be išankstinės registracijos.
„Po naujovių įsigaliojimo matome, kad situacija po truputį stabilizuojasi. Nauja tvarka ir kitos įgyvendinamos priemonės leidžia aptarnauti daugiau klientų. Kalbant konkrečiai apie Kauną, čia per dieną vidutiniškai aptarnaujama apie 250 dėl transporto priemonių registracijos paslaugų atvykstančių klientų“, – skaičiavo „Regitros“ atstovė
Didesni srautai, anot jos, pastebimi po savaitgalio. Dėl šios priežasties, kaip teigė E.Bardauskienė, todėl iš mažesnių aplinkinių padalinių, kai šie neveikia, į Kauną komandiruojami darbuotojai.
„Įprastai visi klientai, kurie atvyksta be išankstinės registracijos, yra aptarnaujami iki darbo dienos pabaigos“, – informaciją pateikė pašnekovė.
Eilėms mažinti Kaune jau atrinkti du nauji registratoriai-kasininkai ir du transporto priemonių registracijos specialistai.
Įprastai visi klientai, kurie atvyksta be išankstinės registracijos, yra aptarnaujami iki darbo dienos pabaigos.
„Siekiant paspartinti verslo klientų aptarnavimą, naujų transporto priemonių gamintojų atstovai aptarnaujami papildomai nedarbo dienomis. Šiuo metu Lietuvos vežėjų statusą turinčios įmonės taip pat aptarnaujamos atskira prioritetine tvarka“, – nurodė E. Bardauskienė.
Daugelį transporto priemonių registracijos paslaugų galima gauti nuotoliniu būdu, tačiau ji neslėpė, kad yra dalis tokių, dėl kurių būtina atvykti į padalinį.
Pavyzdžiui, iš užsienio įvežtų transporto priemonių registracija, kurios metu atliekamas tapatumo nustatymas, koks buvo ir Tomo atvejis.
Vis tik, anot „Regitros“ atstovės netrūksta ir tokių, kurių reikalai gali būti tvarkomi ir per nuotolį.
„Matome tendencijas, kad dalis žmonių vyksta į padalinį, nors paslaugą galėtų gauti tiesiog internetu. Jei yra galimybė, gyventojai kviečiami aktyviau naudotis elektroninėmis paslaugomis. Pavyzdžiui, Lietuvos gyventojai SDK kodą gali išsiimti elektroninėje sistemoje nemokamai. Nuotoliniu būdu galima įregistruoti ir Lietuvoje prieš tai registruotą transporto priemonę, užsisakyti numerio ženklus ar registracijos liudijimą vietoj prarastų/ sugadintų ir kt. Elektroniniai užsakymai yra pristatomi per kurjerį arba į artimiausią paštomatą“, – vardijo E. Bardauskienė.
Naujausi komentarai