Pereiti į pagrindinį turinį

Skandalo verpetai veda į Kauną

2014-10-24 08:20

"Jis šiandien Kaune", – į partijos "Tvarka ir teisingumas" skandalą įsipainiojusio verslininko Peisacho Kačerginskio buvimo vietą telefonu atskleidė "NT Service" Vilniaus biuro darbuotoja.

"Jis šiandien Kaune", – į partijos "Tvarka ir teisingumas" skandalą įsipainiojusio verslininko Peisacho Kačerginskio buvimo vietą telefonu atskleidė "NT Service" Vilniaus biuro darbuotoja.

P.Kačerginskis, parą praleidęs areštinėje, trečiadienio popietę paleistas namo.

"NT Service" pavadinimas partijos "Tvarka ir teisingumas" skandale imtas linksniuoti ne iš karto. Gilėjant įtarimams dėl neskaidrių Vidaus reikalų ministerijos (VRM) viešųjų pirkimų, išlindo ir šios bendrovės pavadinimas.

Ši bendrovė skelbiasi penkiolika metų teikianti telekomunikacijų ir informacinių sistemų projektavimo, diegimo ir priežiūros paslaugas. Pagrindinis bendrovės biuras – Kauno senamiestyje, M.Daukšos g. Tačiau, "Kauno dienai" vakar beldžiantis į pagrindinės kontoros duris, jos svetingai neatsivėrė.
Šiek tiek vėliau telefonu centrinio biuro vadovu prisistatęs Vidmantas Poškaitis paaiškino, kad bendrovėje nėra nustatytų visiems įprastų darbo valandų, nuo 8 iki 17 val. su pietums skiriamomis 45 min.

P.Kačerginskio Kauno biuro vadovas patarė ieškoti sostinėje.

"Jis būna Vilniuje. Skambinkite ten", – mandagiai patarė V.Poškaitis. Tačiau paaiškėjo, kad ir Vilniaus biure areštinės gultų kietumą išbandžiusio P.Kačerginskio nėra. "Na, jei ne Kauno biure, tai gal tiesiog Kaune", – pasitaisė "NT Service" darbuotoja iš Vilniaus.

Nuo komentarų apie skandale minimą jų bendrovės vadovo pavardę darbuotojai susilaikė. Tarp "NT Service" partnerių nurodytas 112 – Bendrasis pagalbos telefonas.
Bendrovės darbuotojai vakar patvirtino, kad vienas jų rengtų projektų buvo "Gyventojų perspėjimo ir informavimo sistema".

Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas atsakingas už visuomenės perspėjimą ir informavimą apie gresiančią ar susidariusią valstybės lygio ekstremaliąją situaciją, galimus padarinius, jų šalinimo priemones ir apsisaugojimo nuo ekstremaliosios situacijos būdus.

Nuo 2012 m. rugpjūčio gyventojai gali būti perspėjami ir informuojami ne tik įjungus sirenas, bet ir panaudojant šiuolaikinę korinio transliavimo technologiją, siunčiant trumpuosius pranešimus tiesiogiai į gyventojų mobiliuosius telefonus.

Ši galimybė atsirado departamentui įgyvendinus Europos Sąjungos projektą "Gyventojų perspėjimas ir informavimas naudojant viešųjų judriojo telefono ryšio paslaugų teikėjų tinklų infrastruktūrą, sistemos sukūrimas".

Priešgaisrinės apsaugos gelbėjimo departamentas pavaldus Vidaus reikalų ministerijai.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų