Pirmadienį prasidėjo vidurinio A.Meškinio, vadinamojo Kleboniškio tilto, rekonstrukcija. Ši eismo vieta – viena intensyviausių šalyje. Skaičiuojama, kad per parą A1 kelyje Nerį ties Kaunu gali kirsti ir 60 tūkst. automobilių. Uždarius vieną tiltą, o ant kitų vietomis susiaurinus eismo juostas bei sumažinus leistiną greitį, vairuotojai strigo seniai matytose spūstyse.
Rytinio ir vakarinio piko metu vairuotojams reikia apsišarvuoti kantrybe, nes magistraliniame kelyje vėl tenka stoti į automobilių eilę ir lėtai slinkti link išvažiavimų iš A1 kelio. Tokios spūstys ties Kaunu A1 kelyje matytos tik prieš keletą metų, kol dar nebuvo pastatytas naujasis tiltas. Kelis mėnesius eismas vyko gana sklandžiai visais trimis tiltais, tačiau dabar reikia vėl suspausti visą automobilių srautą į du tiltus.
Tai, kad vidurinis Kleboniškio tiltas pradėtas remontuoti prieš didžiąsias metų šventes, varo kauniečius į neviltį. Negana to, dėl remonto darbų iš A1 kelio, važiuojant Klaipėdos kryptimi, negalima patekti į Jonavos gatvę, šis išvažiavimas uždarytas bus iki sausio 6 d. Dėl to vairuotojams tenka važiuoti iki „Megos“ viaduko ir ten apsisukti, vėl grįžti pro Kleboniškio tiltą ir tik tada jie gali patekti į Jonavos gatvę. Tai dar labiau apsunkina kelionę ir prisideda prie spūsčių ties Kleboniškio tiltu.
E. Ovčarenko/BNS nuotr.
Miesto specialistai tikina, kad spūsčių ir buvo galima tikėtis, bet vidurinio Kleboniškio tilto rekonstrukcija būtina, todėl vairuotojams teks kelis mėnesius pakentėti.
Žinoma, galima rinktis ir alternatyvius kelius, iš A1 kelio į Kauno miestą galima patekti ties Muravos sankryža, Šilainiuose, ties „Mega“. Pasirinkus pastarąjį įvažiavimą, taip pat šiek tiek keisis eismo tvarka.
Miesto atstovai teigė, kad teko pailginti kai kurių šviesoforų fazes tam, kad atvykus nuo magistralinio kelio būtų galima greičiau kirsti sankryžas ir taip sumažinti spūsčių.
Naujausi komentarai