„Seniai nebuvau Klinikose. Bet tai taip blogai. Atėjome su mažyliu prieš 9 val., nes buvome užsiregistravę 9 val. Pasakė, kad lauktume prie 155 kabineto. Laukiame. Viskas būtų nieko tokio, galėčiau ir valandą laukti, bet mažylis nevaikšto, pyksta“, – savo feisbuko paskyroje rašė I.Šimaitytė-Kvedarienė.
Ji nešiojo vaiką ant rankų, o galiausiai užėjo į kabinetą ir paprašė, kad ją su sūnumi priimtų.
Tada paaiškėjo, kad gydytojas, pas kuri moteris su vaiku buvo užsiregistravusi, atostogauja.
„Kaip atostogauja, mus juk pas jį prieš mėnesį užregistravo. Galėjo bent registratūroje pasakyti, kad to gydytojo nėra ir jo nelauktume“, – nusivylė moteris.
I.Šimaitytė-Kvedarienė teigė, kad kitas gydytojas jos taip ir nepriėmė, nes buvo operacinėje.
Galėjo bent registratūroje pasakyti, kad to gydytojo nėra ir jo nelauktume.
Klinikoje apsilankiusi drabužių kūrėja piktinosi, kad įstaigoje praleido dvi valandas ir nieko nepešė.
„Prasideda vargeliai“, – reziumavo I.Šimaitytė-Kvedarienė.
„Atsiprašome pacientų už patirtus nesklandumus ir laukimą. Ši situacija Veido ir žandikaulių chirurgijos klinikoje mums yra žinoma.
Reaguodami į ją ir siekdami suteikti reikiamą konsultaciją pacientams, kurie buvo atvykę numatytu laiku, buvo perorganizuotas klinikoje dirbančių kitų profesionalių gydytojų darbas. Atvykusių pacientų klinikos darbuotojai paprašė šiek tiek palaukti, kol kiti gydytojai sugrįš iš operacinių ir galės suteikti reikiamas sveikatos priežiūros paslaugas. Mūsų žiniomis, keletas pacientų sutiko palaukti ir konsultacijos įvyko.
Dėsime visas pastangas, kad tokios situacijos daugiau nepasikartotų“, – portalui kauno.diena.lt situaciją pakomentavo Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninės Kauno klinikų Komunikacijos tarnybos vyriausioji specialistė Eglė Audickaitė.
Naujausi komentarai