Finišo tiesioji
Kauno miesto savivaldybė pasidalijo vaizdo įrašu, kuriame ties magistraliniu keliu Kaunas – Klaipėda – Vilnius matyti naujasis eismo mazgas. Iš Ašigalio gatvės patekti į autostradą bus galima nuo rudens.
Pagrindiniai darbai jau baigti, į A1 kelią įrengta nauja įvaža ir išvažiuojamasis kelias. Netoli troleibusų parko vairuotojai jau spėjo išbandyti įrengtą žiedinę sankryžą.
„Miesto lėšomis jau įrengta nauja žiedinė sankryža ir kontaktinis troleibusų tinklas. Taip pat paklota lietaus nuotekų surinkimo sistema, įrengti į autostradą vedantys nuvažiuojamieji keliai“, – sakė Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.
Vaizdo įraše matyti, kad jau baigti įvažiavimo ir išvažiavimo kelio asfaltavimo darbai. Pačioje autostradoje taip pat yra įrengtos greitėjimo ir lėtėjimo juostos, tad beliko sudėlioti paskutinius akcentus, atidengti kelio ženklus ir bus galima paleisti eismą naujuoju išvažiavimu.
Anksčiau savivaldybės atstovai teigė, kad Ašigalio gatvės naujasis eismo mazgas pilnai pradės funkcionuoti rugsėjo 1 dieną.
Eitvydo Kinaičio nuotr.
Ne visos kryptys
Per šį etapą įrengiamas išvažiavimo kelias iš autostrados, važiuojant nuo Klaipėdos bei įvaža Vilniaus kryptimi. Per pirmą etapą, atvykstant nuo Vilniaus, nebus galimybės įsukti į Ašigalio gatvę. Taip pat nebus galima išvažiuoti iš čia Klaipėdos kryptimi. Tam būtinas viadukas, tačiau jį planuojama pastatyti gerokai vėliau. Kol kas tik palikta atkarpa, kuri sudarys galimybę ateityje įrengti ir trūkstamą viaduką, vedantį virš A1 kelio.
„Perspektyva – viadukas, tačiau tikrai ne šiuo etapu. Tam, kad ateityje neužkirstumėme galimybės įrengti išvažiavimo kelio Klaipėdos link bei įvažos vykstant nuo Vilniaus, įrengėme trumpą atkarpą, prie kurios galėtų jungtis viadukas“, – aiškino A.Pakalniškis.
Jis tikino, kad viadukas galėtų atsirasti, kai bus įgyvendinti grandioziniai magistralinio kelio platinimo darbai. Planuojama autostradą ties Kaunu praplatinti iki šešių eismo juostų – po tris eismo juostas kiekviena kryptimi.
Kauniečių vertinimas
Paskelbus apie naują išvažiavimą į vakarinį Kauno aplinkkelį, pasipylė įvairūs vertinimai. Dauguma miestiečių džiaugėsi dar viena jungtimi su miestu, kiti tikino, kad kol nuo Vilniaus pusės nėra padarytas įvažiavimas į miestą, tol naujasis mazgas nebus pilnavertis.
„Kol nebus viaduko, kad iš Vilniaus pusės nuvažiuot į Šiaurės pr., tol projektas bus tik pusiau įvykdytas“, – komentavo vienas internautas.
„Manau, kad turėjo būti praplatintos greitėjimo ir lėtėjimo juostos bei atskirtos nuo greitkelio, kaip yra prie Elektrėnų „Circle K“, bet pagyvensim pamatysim, ar nesusidaro kamščiai. Tikėkimės, kad vairuotojai bus supratingi bei naudosis greitėjimo ir lėtėjimo juostomis kaip priklauso, o ne paskutinę sekundę išsukinės iš greitkelio“, – savo nuomonę išreiškė Virginijus.
Kiti miestiečiai svarstė, ar troleibusai naujojoje žiedinėje sankryžoje nesudarys spūsčių. Dar kiti internautai atkreipė dėmesį į tai, jog tam tikrose Kauno vietose padidės automobilių keliamas triukšmas. „Bet ką darys piko valandomis Ašigalio gatvės, bei Šiaurės prospekto gyventojai, važiuojantys į Šiaurės prospekto žiedą pro degalinę. Jau dabar susidaro kamščiai dėl paliktos tik vienos išvažiavimo eismo juostos. Ir kaip stipriai padidės mašinų srautas ramiame, miegamajame rajone?“, – klausė kita feisbuko vartotoja Ilona.
Eitvydo Kinaičio nuotr.
Sumažės spūsčių
Eismo saugumo specialistai teigė, kad įrengus išvažiuojamąjį į autostradą kelią iš Ašigalio gatvės, kitose su A1 keliu susikertančiose vietose turėtų sumažėti automobilių spūstys. Naujas įvažiavimo į miestą kelias taip pat leis labiau paskirstyti transporto srautus.
„Įrengus šį įvažiavimo kelią, sumažės eismo srautai Jonavos gatvės atkarpoje tarp Šiaurės prospekto ir A1 kelio, taip pat Šiaurės prospekto atkarpoje nuo Jonavos gatvės iki S.Žukausko gatvės žiedinės sankryžos bei Savanorių prospekte nuo A1 kelio link Šiaurės prospekto“, – aiškino Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.
Naujausi komentarai