Pereiti į pagrindinį turinį

Tiltas pastatytas, bet vaikščioti – negalima

2022-02-14 16:18

Naujasis pėsčiųjų tiltas į Nemuno salą jau senokai pastatytas, bet kauniečiai juo naudotis vis dar negali.

Statybos: savivaldybės atstovų teigimu, naujasis tiltas šiuo metu veda tiesiai į statybų aikštelę, todėl jį atverti nesaugu. Statybos: savivaldybės atstovų teigimu, naujasis tiltas šiuo metu veda tiesiai į statybų aikštelę, todėl jį atverti nesaugu. Statybos: savivaldybės atstovų teigimu, naujasis tiltas šiuo metu veda tiesiai į statybų aikštelę, todėl jį atverti nesaugu. Statybos: savivaldybės atstovų teigimu, naujasis tiltas šiuo metu veda tiesiai į statybų aikštelę, todėl jį atverti nesaugu. Statybos: savivaldybės atstovų teigimu, naujasis tiltas šiuo metu veda tiesiai į statybų aikštelę, todėl jį atverti nesaugu. Statybos: savivaldybės atstovų teigimu, naujasis tiltas šiuo metu veda tiesiai į statybų aikštelę, todėl jį atverti nesaugu. Statybos: savivaldybės atstovų teigimu, naujasis tiltas šiuo metu veda tiesiai į statybų aikštelę, todėl jį atverti nesaugu. Statybos: savivaldybės atstovų teigimu, naujasis tiltas šiuo metu veda tiesiai į statybų aikštelę, todėl jį atverti nesaugu. Statybos: savivaldybės atstovų teigimu, naujasis tiltas šiuo metu veda tiesiai į statybų aikštelę, todėl jį atverti nesaugu. Statybos: savivaldybės atstovų teigimu, naujasis tiltas šiuo metu veda tiesiai į statybų aikštelę, todėl jį atverti nesaugu. Statybos: savivaldybės atstovų teigimu, naujasis tiltas šiuo metu veda tiesiai į statybų aikštelę, todėl jį atverti nesaugu. Statybos: savivaldybės atstovų teigimu, naujasis tiltas šiuo metu veda tiesiai į statybų aikštelę, todėl jį atverti nesaugu. Statybos: savivaldybės atstovų teigimu, naujasis tiltas šiuo metu veda tiesiai į statybų aikštelę, todėl jį atverti nesaugu. Statybos: savivaldybės atstovų teigimu, naujasis tiltas šiuo metu veda tiesiai į statybų aikštelę, todėl jį atverti nesaugu. Statybos: savivaldybės atstovų teigimu, naujasis tiltas šiuo metu veda tiesiai į statybų aikštelę, todėl jį atverti nesaugu. Statybos: savivaldybės atstovų teigimu, naujasis tiltas šiuo metu veda tiesiai į statybų aikštelę, todėl jį atverti nesaugu. Statybos: savivaldybės atstovų teigimu, naujasis tiltas šiuo metu veda tiesiai į statybų aikštelę, todėl jį atverti nesaugu. Statybos: savivaldybės atstovų teigimu, naujasis tiltas šiuo metu veda tiesiai į statybų aikštelę, todėl jį atverti nesaugu. Statybos: savivaldybės atstovų teigimu, naujasis tiltas šiuo metu veda tiesiai į statybų aikštelę, todėl jį atverti nesaugu. Statybos: savivaldybės atstovų teigimu, naujasis tiltas šiuo metu veda tiesiai į statybų aikštelę, todėl jį atverti nesaugu. Statybos: savivaldybės atstovų teigimu, naujasis tiltas šiuo metu veda tiesiai į statybų aikštelę, todėl jį atverti nesaugu. Statybos: savivaldybės atstovų teigimu, naujasis tiltas šiuo metu veda tiesiai į statybų aikštelę, todėl jį atverti nesaugu. Statybos: savivaldybės atstovų teigimu, naujasis tiltas šiuo metu veda tiesiai į statybų aikštelę, todėl jį atverti nesaugu. Statybos: savivaldybės atstovų teigimu, naujasis tiltas šiuo metu veda tiesiai į statybų aikštelę, todėl jį atverti nesaugu. Statybos: savivaldybės atstovų teigimu, naujasis tiltas šiuo metu veda tiesiai į statybų aikštelę, todėl jį atverti nesaugu. Statybos: savivaldybės atstovų teigimu, naujasis tiltas šiuo metu veda tiesiai į statybų aikštelę, todėl jį atverti nesaugu. Statybos: savivaldybės atstovų teigimu, naujasis tiltas šiuo metu veda tiesiai į statybų aikštelę, todėl jį atverti nesaugu. Statybos: savivaldybės atstovų teigimu, naujasis tiltas šiuo metu veda tiesiai į statybų aikštelę, todėl jį atverti nesaugu. Statybos: savivaldybės atstovų teigimu, naujasis tiltas šiuo metu veda tiesiai į statybų aikštelę, todėl jį atverti nesaugu. Statybos: savivaldybės atstovų teigimu, naujasis tiltas šiuo metu veda tiesiai į statybų aikštelę, todėl jį atverti nesaugu. Statybos: savivaldybės atstovų teigimu, naujasis tiltas šiuo metu veda tiesiai į statybų aikštelę, todėl jį atverti nesaugu. Statybos: savivaldybės atstovų teigimu, naujasis tiltas šiuo metu veda tiesiai į statybų aikštelę, todėl jį atverti nesaugu.

Kauniečiai stebisi, kodėl Karaliaus Mindaugo prospektą ir Nemuno salą jungiantis tiltas vis dar aptvertas tvoromis.

„Buvau skaitęs, kad tiltą į salą atidarys dar gruodį. Dabar jau vasaris įpusėjo, bet vis tiek stovi tvora, pėstieji vaikščioti negali. Gal kas nors negerai padaryta, kad niekaip tilto neatveria?“ – klausė kaunietė Gabija.

Moteris atkreipė dėmesį, kad prieš mėnesį prie tilto buvo daugiau tvorų. Jos praeivius pasitikdavo tilto pradžioje, visai šalia Karaliaus Mindaugo prospekto. Dabar galima iki pusės nueiti ir tada kelią pastoja metalinė tvora.

Gal kas nors negerai padaryta, kad niekaip tilto neatveria?

„Galbūt paliko dalį neužtverto tilto, kad žmonės asmenukes galėtų pasidaryti“, – šmaikštavo „Kauno dienos“ skaitytoja.

„Naujasis tiltas yra pastatytas, funkcionuojantis, tačiau, reikia pripažinti, kad kol kas jis veda į statybvietę. Geroji žinia, kad pirmojo ir vienintelio šalyje mokslo muziejaus „Mokslo sala“ statybos sėkmingai tęsiasi, taip pat vyksta Nemuno salos parko atnaujinimas, tad netruksime sulaukti momento, kai naujuoju tiltu pėstieji galės patogiai ir jaukiai keliauti į naujai atgijusias erdves“, – „Kauno dienai“ mero pavaduotojas Andrius Palionis.

Kol kas nauju tiltu pėstieji eiti negali. (Vilmanto Raupelio nuotr.)

Tiltas į Aleksotą

Dar prieš penkmetį buvo nuspręsta, kad bus statomi du tiltai – nuo Karaliaus Mindaugo prospekto į salą ir nuo salos į Aleksotą. Šis tiltas dar tik planuojamas.

„Planų dėl tilto iš Nemuno salos į Aleksotą neatsisakome. Pagal patvirtintus projektinius pasiūlymus dar šiais metais planuojama pradėti rengti techninį projektą“, – anksčiau dienraščiui nurodė Statybos valdymo skyriaus vedėjas Vigimantas Abramavičius.

Kaip atrodys abu naujieji pėsčiųjų tiltai, vedantys į Nemuno salą, buvo nuspręsta dar 2018 m. vasarą. Tuomet skelbta, kad geriausią tiltų viziją pateikė architektų komanda KILD.

57 m ir 320 m ilgio tiltus projektavo KILD atstovaujantys architektai Ivanas Ksnelašvilis, Petras Išora ir Dominykas Daunys. Ši komanda buvo nuskynusi laurus Pietų Korėjos sostinės Seulo ekologiško tilto statybų projekte.

Pristatant projektą architektai teigė, kad abiejų Nemuno salą jungiančių tiltų architektūriniai ir konstrukciniai sprendiniai parinkti tokie, kad kuo mažiau paveiktų miesto panoramą ir kraštovaizdį. Architektų teigimu, arkinis tiltas leidžia išgauti minimalius gabaritus upės erdvėse ir sukurti kelių lygių panoramines viešas erdves. Vienas esminių naujųjų Kauno tiltų projekto akcentų – 360 laipsnių panoraminė apžvalga.

„Miestiečiai galės grožėtis atsiveriančia panorama einant link vidurio aukštėjančia tilto kreive ir iš abiejų jo pusių prieigose suformuotais amfiteatrais. Laiptuotos terasos suteikia galimybę prisėsti ties parkų minkštąja krantine ir žemosiose terasose“, – tąkart pasakojo projekto autoriai.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų