Iki birželio planuojamas pylimo tarp viaduko ir tilto įrengimas. Birželio mėnesį į įrengtą tilto perdangos surinkimo aikštelę planuojama atgabenti metalo konstrukcijas, jas suvirinti į vientisą siją ir specialios įrangos pagalba užstumti ant įrengtų atramų.
Visą projektą, kuris apima naujo tilto per Nerį, viaduko per Jonavos gatvę bei dešinėje magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda pusėje numatyto jungiamojo kelio statybą, pagal sutartį numatoma pabaigti iki 2021 m. rugsėjo mėn.
Projekto įgyvendinimo metu vairuotojai galės naudotis abiem A.Meškinio (Kleboniškio) tiltais. Darbų metu transporto priemonių greitis Klaipėdos kryptimi bus ribojamas iki 70 km/val., dėl to didelių eismo trikdžių vairuotojai neturėtų patirti.
Įgyvendinus visą Islandijos plento projektą, bus atskirti tranzitinio ir vietinio eismo srautai: atitvarais atskirtos keturios vidurinės juostos bus skirtos tranzitiniam eismui, jose didžiausias leistinas greitis bus padidintas iki 110 km/val., o šoninės keturios eismo juostos (po dvi iš kiekvienos pusės) atliks jungiamųjų kelių vietiniam eismui paskirtį.
Naujausi komentarai