Šią savaitę apsaugines tvoras iš rekonstruojamos Laisvės alėjos atkarpos pašalinę bendrovės „Autokausta“ darbininkai netrukus tvoromis aptvers kraštines alėjos dalis.
„Vidurinėje alėjos dalyje požeminių komunikacijų įrengimo darbai jau baigti. Kitą savaitę keliamės į Laisvės alėjos šonus. Pradėsime nuo dangos ardymo, vėliau įrenginėsime lietaus, nuotekų, vandentiekio tinklus. Taip pat išvedžiosime elektros, apšvietimo kabelius. Dirbsime, kol leis oro sąlygos“, – teigė bendrovės „Autokausta“ projektų vadovas Artūras Budreika.
Šiuo metu didžiausias rūpestis – surasti aukštus kokybės reikalavimus atitinkančius granito tiekėjus. Granito danga sudaro didžiąją dalį visos rekonstrukcijos kaštų, todėl rangovai kartu su atsakingais savivaldybės specialistais ieško geriausių variantų.
„Dėl granito esame gavę pasiūlymus iš Ispanijos, Ukrainos, Kinijos, Norvegijos. Ieškome geriausio varianto. Grindinį turime surasti iki ateinančio pavasario, kad iki rudens jis būtų paklotas“, – sakė Kauno miesto savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.
A. Pakalniškio teigimu, pagal sugriežtintus reikalavimus su granitu bus atliekami bandymai: tikrinamas jos atsparumas šalčiui, vandens sugėrimo savybės, kiti parametrai.
Portalas kaunodiena.lt primena, kad Laisvės alėjos atnaujinimui kitų metų valstybės biudžete prašoma rasti 4 mln. eurų. Sutvarkyti kelis šimtus metrų alėjos nuo A. Mickevičiaus gatvės iki Šv. Arkangelo Mykolo (Įgulos) bažnyčios ir aplink ją reikėtų 5,4 mln. eurų. Jeigu lėšų būtų gauta iš biudžeto, 1,4 mln. eurų prisidėtų savivaldybė.
Anksčiau skaičiuota, kad visos Laisvės alėjos rekonstrukcija gali kainuoti apie 23 mln. eurų.
Naujausi komentarai