Savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjo pavaduotojas Antanas Proberkas "Kauno dienai" teigė, kad tiltas yra kritinės būklės.
"Tilto metinė ir detalioji apžiūros parodė, kad jam reikalingas kapitalinis remontas. Susidėvėję jo pagrindai, matosi avarinės jo išdaužos", – pasakojo A.Proberkas. Anot jo, turės būti pakeisti visi tilto elementai. Viskas bus išardyta ir naujai atstatoma: hidroizoliacija, išlyginamieji sluoksniai, asfaltbetonio dangos.
Tikimasi, kad remontuoti tiltą bus galima pradėti jau kitų metų gegužę ir per keturis mėnesius, kai eismo intensyvumas mieste yra mažiausias, darbus baigti. Gali būti, kad norint spėti taip greitai viską atlikti, darbininkams teks plušėti keliomis pamainomis.
Atliekant pirmąją remonto darbų dalį bus būtina uždaryti plačiau nei pusę tilto. Tad, esamais skaičiavimais, eismą bus galima leisti tik siauromis dviem juostomis. Po kiek laiko būtų atidaryta ir trečioji juosta.
"Visai drausti eismą būtų per daug drastiškas sprendimas ir tektų per didelis eismo krūvis kitiems tiltams", – mano A.Proberkas.
"Mūsų transporto sistemai svarbūs visi miesto tiltai. Jų nėra tiek daug ir jie visi yra gana apkrauti. Varnių tiltas irgi yra pakankamai svarbus, todėl ir pradedami išankstiniai svarstymai, kaip toliau elgtis", – kalbėjo savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.
Po dvejų metų planuojama rekonstruoti Č.Radzinausko tiltą, esantį prie Lampėdžių. Tad iki to laiko būtina baigti tvarkyti Varnių tiltą.
Naujausi komentarai