Pasaulinės turizmo dienos proga Kauno turizmo informacijos centras (TIC) penktadienį surengė spaudos konferenciją, kurioje apžvelgtas praėjęs vasaros turizmo sezonas. Spaudos konferencija neatsitiktinai vyko pramoginiame laive „Algirdas", reguliariai kursuojančiame vasaros maršrutais Kauno mariomis, kadangi šių metų Pasaulinės dienos šūkis – „Turizmas ir vanduo: apsaugant mūsų ateitį".
„Praėjęs vasaros turizmo sezonas buvo sėkmingas bei įtemptas. Per pirmus aštuonis šių metų mėnesius Kauno turizmo informacijos centras ir konferencijų biuras aptarnavo daugiau kaip 111 tūkst. turistų, iš kurių beveik 60 tūkst. informacijos kreipėsi vasaros mėnesiais. Ypatingai nudžiugino gegužės mėnuo, kuomet užfiksuotas didžiausias interesantų srautas", – teigė Kauno turizmo informacijos centro ir konferencijų biuro direktorius Sigitas Sidaravičius.
Pasak TIC direktoriaus S. Sidaravičiaus, gegužės mėnuo buvo ypatingas ir dėl dar dviejų naujovių: nuo gegužės startavo reguliarios ekskursijos pėsčiomis po Kauno senamiestį bei pradėtos vesti ekskursijos anglų kalba du kartus per savaitę – ketvirtadieniais ir šeštadieniais, dalyvaujant bent vienam asmeniui. Šios ekskursijos naudingos į Kauną atvykusiems turistams, ypač tiems, kurie mieste praleidžia vos dieną ar dvi. Pusantros valandos trukmės ekskursijose dalyviams aprodoma ir pristatoma apie 15 objektų senamiestyje.
„Atvykstančių turistų į miestą vis daugėja, o tai rodo, kad Kaunas turi ką parodyti ir yra patrauktus turistams. Džiaugiuosi, kad Kauno miesto savivaldybei su Kauno turizmo informacijos centru pavyko įgyvendinti keletą projektų, kurie sulaukė tiek užsienio svečių, tiek mūsų turistų dėmesio", – konferencijos metu teigė Kauno miesto vicemeras Stanislovas Buškevičius.
Šią vasarą verslininkų ir Kauno savivaldybės iniciatyva Kaune startavo panoraminis autobusas, skirtas reguliarioms ekskursijoms. Anot savivaldybės, panoraminio autobuso idėja iš esmės pasiteisino, apie 40 proc. keleivių buvo užsienio turistai. Šiuo autobusu bus galima važiuoti iki lapkričio mėnesio, o ateinančiais metais ketinama dar labiau praplėsti audiogidų užsienio kalbų, kuriomis keleiviai gali klausytis įrašų, skaičių.
Vasaros pradžioje Kauno TIC taip pat pristatė naują paslaugą miestiečiams ir miesto svečiams – elektroninę parduotuvę. Svetainėje www.kaunastic.lt vartotojai greitai, patogiai ir saugiai gali įsigyti įvairių prekių ir paslaugų. Populiariausia šios vasaros preke tapo bilietai plaukimui į Rumšiškės bei Kruonį.
Kaip ir kiekvieną turizmo sezoną Kauno TIC turistus pasitiko su naujais miestą pristatančiais leidiniais bei žemėlapiais. Bendras šių nemokamai platinamų leidinių tiražas siekė 100 tūkst. Vasaros pabaigoje visuomenei pristatyta naujiena – virtualus turas po Kauno architektūrinius objektus.
Siekiant pritraukti daugiau turistų iš tikslinių rinkų, šiais metais surengti informaciniai turai žiniasklaidos atstovams iš Tamperės (Suomija) bei Bristolio (Jungtinė Karalystė), iš kur vykdomi tiesioginiai aviakompanijos „Ryanair" skrydžiai į Kauną. Šių turų metu žiniasklaidos atstovams pristatytas Kauno miestas bei jo turizmo potencialas. Šiuo metu bendradarbiaujant su žiniasklaidos atstovais rengiamas straipsnis žurnalui „Blue Wings", kuris platinamas oro bendrovės„Finnair" lėktuvuose. Straipsnyje bus pristatomi Kaune vyksiantys renginiai bei kiti specialūs pasiūlymai, skirti pritraukti daugiau turistų iš užsienio per Kalėdas.
Naujausi komentarai