Kalbintas sustabdytas vairuotojas teigė, kad neišsigando, nes per radiją jau girdėjo apie rengiamą akciją, o paklaustas, ar pasinaudos tokia galimybe į darbą važiuoti viešuoju transportu, vairuotojas pažymėjo, kad dažniau renkasi dviratį, nes patogiau.
Vienas sustabdytas vyras sakė, kad yra jau senas ir patogiau važiuoti nuosavu transportu, o kitas skundėsi, kad, deja, bet darbo sąlygos reikalauja automobilio, todėl dviratį renkasi tik laisvalaikiu.
Apie akciją plačiau pakomentavo Aplinkos ministerijos atstovė Aistė Gadliauskaitė.
– Buvo duoda daugybė transporto bilietų Vilniuje, Kaune, Panevėžyje, Šiauliuose, ar nepamiršau kokio miesto?
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
– Dar Klaipėdoje vyko akcija. Įtraukėme visus didžiuosius miestus. Ši akcija buvo pirmoji. Tikimės, kad kitąmet ji plėsis ir įsitrauks dar daugiau miestų, bet džiaugiamės, kad pavyko paskleisti žinutę mūsų didmiesčiuose. Manau, žmonės vieni per kitus pasakos ir sužinos apie dieną be automobilio.
– Ar įmanoma įtikinti žmones?
– Priežasčių daryti kažką, kas nepatogu, daug. Mūsų tikslas – bent dieną atsisakyti automobilio ir įsėsti į viešąjį transportą, važiuoti dviračiu ar paspirtuku, eiti pėsčiomis. Atliktas ne vienas tyrimas, kad būtent tomis dienomis miestuose sumažėja aplinkos tarša. Tai geras darbas ne tik aplinkai, bet ir sau.
– Kalbame apie penkis didžiuosius miestus. Kiek yra viešojo transporto bilietėlių?
– Kiekvienas miestas turi tam tikrą specifiką. Vilniuje išdalijome kelias dešimtis bilietų. Kaune dalijamos kortelės su septyniomis kelionėmis. Skaičius svyruojantis, bet apie kelis šimtus bus išdalyta.
– Ar tokios akcijos pasiteisina?
– Sunku pasakyti. Tikime žmonių sąmoningumu. Tai pirma akcija. Žinome, kad žinutė tikrai išgirsta. Tai ir svarbiausia.
Naujausi komentarai