„Kauno dienai“ vietos gyventojai skundėsi, kad Ąžuolyno pašonėje gyvenimas toli gražu gamta nekvepia, labiau automobilių išmetamaisiais dūmais. Ramiai gyventi trukdo ir padidėjusio eismo keliamas triukšmas.
„Kai šią gatvę sutvarkė, žymiai padaugėjo automobilių. Nuo 10 val. visą dieną zuja. Net langų negalime atsidaryti“, – kalbėjo Vydūno alėjos gyventojas Stasys.
Vyras tikino, kad transportas kelia ir triukšmą, nuolat po langais burzgia varikliai, kartais vairuotojai nuspaudžia ir garsinį signalą, sucypia padangos.
„Seniau tiek automobilių tikrai nebuvo. Dabar neįmanoma – nuolatinis eismas ir spūstys“, – pridūrė kaunietis.
Vietinis gyventojas neatmetė tikimybės, kad eismas Ąžuolyno pašonėje intensyvesnis dėl to, kad vis dar uždaryta Radvilėnų plento atkarpa nuo Lietuvos zoologijos sodo iki Tunelio gatvės. Atidarius šią atkarpą, dalis srauto būtų nukreipta būtent Tunelio gatve.
Seniau tiek automobilių tikrai nebuvo. Dabar neįmanoma – nuolatinis eismas ir spūstys.
Tačiau kol ten dar vyksta remontas, vyras siūlo išeitį – sureguliuoti šviesoforą ties Vydūno alėjos ir K. Petrausko gatvės sankryža.
„Galėtų padaryti, kad važiuojantiems Vydūno alėja ilgiau degtų žalias signalas. Tada daugiau automobilių pervažiuotų, nereikėtų jiems čia po langais ilgai stovėti. Manau, kad, tinkamai sureguliavus šviesoforą, tikrai mums lengviau pasidarytų gyventi“, – įsitikinęs Stasys.
Kauno miesto savivaldybės administracijos Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius dienraščiui teigė, kad eismas mieste nuolat stebimas ir, jei reikia, koreguojamos šviesoforo fazės.
Eismas: gyventojai pastebi, kad Vydūno alėjoje padaugėjo automobilių, todėl per triukšmą ir išmetamuosius dūmus negalima net langų atsidaryti. (Regimanto Zakšensko nuotr.)
„Radvilėnų plento uždarymas daro tiesioginę įtaką padidėjusiems srautams ne tik Vydūno alėjoje, bet visose aplinkinėse gatvėse. Tai laikinas nepatogumas. Po minėtos atkarpos atidarymo eismas normalizuosis ir vyks įprasta tvarka.
Eismo valdymo centras nuolat stebi automobilių srautus ir atitinkamai reguliuoja šviesoforus ir eismo pralaidumą pagal poreikį“, – nurodė specialistas.
Tvarkomą Radvilėnų plento atkarpą tikimasi atverti iki vasaros pabaigos.
Naujausi komentarai