"Policija inicijavo eismo keitimą K.Baršausko ir Breslaujos gatvių sankryžoje, nes ten susidaro didelės transporto spūstys, ypač piko valandomis. Pareigūnai siūlė skiriamąją juostą, kuri šioje vietoje yra gana plati, panaudoti sankryžai išplatinti ir įrengti dar vieną eismo juostą", – sakė Eismo saugumo komisijos pirmininkas Rimantas Mikaitis.
Anot jo, komisija neskubėjo pritarti policijos pareigūnų siūlymui, nes nori įvertinti ir dar vieną galimybę. "Pasiūlėme panagrinėti galimybę kylant į kalną K.Baršausko gatve, išplatinti dešinę pusę, kadangi ten gana platus šaligatvis ir plati žalioji zona. Reikia įvertinti visą ruožą nuo Radvilėnų plento iki Breslaujos gatvės. Prie šio klausimo dar kartą grįšime", – aiškino R.Mikaitis. Jo nuomone, antrasis variantas, nors ir brangiau kainuosiantis, būtų išmintingesnis, nes išspręstų problemą ilgesniam laikui.
Savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras užsiminė, kad panašių probleminių vietų mieste yra daugiau.
"Policija akcentavo, kad tai viena iš probleminių vietų mieste, kur reikėtų atlikti vienokius ar kitokius gatvės išplatinimus. Tokių vietų mieste yra ir daugiau. Pasakyti, ar K.Baršausko gatvę geriau išplatinti vietoj skiriamosios juostos, ar į dešinę šaligatvio link, nėra taip paprasta. Reikia įvertinti transporto srautus ir tas vietas patikėti projektuotojams. Iš esmės pritarta, kad ten pokyčių reikia, kaip ir ties VI forto žiedu ar kitose panašiose probleminėse vietose", – pastebėjo Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas. Anot P.Kero, kaip ir kada tai bus daroma, paaiškės, kai jau padirbės projektuotojai.
Skyriaus vedėjas užsiminė, kad tokie pokyčiai turėtų vykti mieste sistemiškai, tačiau kol kas nenorėjo įvardyti konkrečių vietų, kur dar planuojama transporto spūsčių klausimus spręsti išplatinant gatves ir sankryžas. "Artimiausiu metu turėtų atsirasti sprendimai dėl pinigų ir terminų. Kol kas nenorėčiau visko pasakoti, kol nėra galutinių sprendimų", – paaiškino P.Keras.
Naujausi komentarai