Kaip jau rašyta, pirmadienį 16.42 val. A.Juozapavičiaus prospekte nukentėjo dvi pėsčiosios. Lietuvos kelių policijos tarnyba šiandien patikslino, kad šios 41-erių ir 28-erių metų moterys, esant šlapiai kelio dangai, buvo kliudytos pėsčiųjų perėjoje. Ir krovininio (iki 3,5t) automobilio „Peugeot“.
Anot Kauno apskrities vyriausiojo policijos komisariato (AVPK) budėtojų, nors abi moterys buvo nuvežtos į gydymo įstaigą, pirminiais duomenimis, jos sunkių sužalojimų nepatyrė. Dėl ko, greičiausiai, dėl šio eismo įvykio net nebus pradėta ikiteisminio tyrimo. Tačiau, tai bus aišku tik baigus įvykio aplinkybių patikslinimą, kuris trunka iki dešimties dienų.
Tuo tarpu, anot tų pačių Kauno AVPK budėtojų, šiandien paryčiais, kaip jau rašyta, K.Baršausko gatvėje užregistruoto eismo įvykio, į kurį pateko dar viena pėsčioji, pasekmės – kur kas rimtesnės. Minėta automobilio „Audi“ 6.37 val. partrenkta 68-erių metų moteris, pirminiais duomenimis, patyrė lūžius. Pirminiais duomenimis, ji bandė pereiti gatvę ne pėsčiųjų perėjoje.
Lietuvos kelių policijos tarnybos duomenimis, pirmadienį šalyje nukentėjo septyni pėstieji: šeši sužeisti, vienas žuvo. Pusė nelaimių įvyko pėsčiųjų perėjose.
Net dvylikai tądien užregistruotų eismo įvykių, kuriuose nukentėjo žmonės, įtakos galėjo turėti ir šlapia kelio danga.
Atsižvelgdama į minėtas pavojingas tendencijas, Lietuvos kelių policijos tarnyba linkusi priminti, kad vairuotojas privalo važiuoti neviršydamas leistino greičio. Ir pasirinkdamas jį, turi atsižvelgti ir į važiavimo sąlygas, ypač vietovės reljefą, ir į kelio bei transporto priemonės būklę ir krovinį, ir į meteorologines sąlygas, taip pat eismo intensyvumą – kad galėtų sustabdyti transporto priemonę iki bet kurios iš anksto numatomos kliūties. O, kai blogas matomumas, privaloma greitį sulėtinti ir prireikus net sustoti – jeigu to reikia dėl susidariusių aplinkybių.
Pėstiesiems įžengti į važiuojamąją kelio dalį leidžiama tik įvertinus atstumą iki artėjančių transporto priemonių ir jų greitį bei įsitikinus, kad tai saugu. Be to, žengiant į važiuojamąją kelio dalį bei einant ja, negalima naudotis mobiliojo ryšio priemonėmis. Reikia vengti ir kitų pašalinių veiksmų, kurie atitraukia dėmesį nuo aplinkos ir eismo situacijos stebėjimo bei trukdo įsitikinti, kad eiti saugu. Pėstieji tamsiuoju paros metu neapšviestuose keliuose ar prastai apšviestose gatvėse turi naudoti ir šviesą atspindinčius elementus (atšvaitus, prožektorius, šviečiančius žibintus, ryškiaspalvę liemenę su šviesą atspindinčiais elementais), kad transporto priemonių vairuotojai galėtų iš anksto juos pastebėti.
Tačiau iškalbingiausiai apie pavojus keliuose byloja statistika. Per 336 šių metų dienas šalies keliuose jau žuvo 164 žmonės arba net septyniais daugiau, negu pernai per tą patį laikotarpį. O 3036-iuose šių metų eismo įvykiuose buvo sužeisti 3636 žmonės arba 535 daugiau, negu pernai. Tiesa, ir tokių eismo įvykių šiemet užregistruota 366 daugiau.
Kauno apskrityje, pirmadienio duomenimis, šiemet žuvo jau 23 eismo dalyviai, kai tuo tarpu pernai per visus metus – 25. Šiemet Kauno apskrities keliuose sužeisti 722 žmonės arba 102 daugiau, negu pernai.
Tapote įvykio liudininku, užfiksavote įvykį? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.
Naujausi komentarai