Policija patvirtino, kad 70-metis vyras nukrito iš 15 metrų aukščio. Jis žuvo lipdamas platforma nuo cemento maišyklės pastato.
Nelaimė įvyko apie 11 val. įmonės teritorijoje, R. Kalantos g.
Kauno policijos atstovė Justina Kazragytė sakė, kad į nelaimės signalą sureagavę medikai nuvykę gelbėti vyro jam padėti jau nebegalėjo.
Pradėtas ikiteisminis tyrimas pagal Lietuvos Respublikos baudžiamojo kodekso 176 str. dėl darbų saugos ir sveikatos apsaugos darbe reikalavimų pažeidimo. Už tai gresia bauda arba laisvės atėmimas iki aštuonerių metų.
Šiemet nutikę nemažai skaudžių nelaimių, kai kauniečiai susižeidžia ar net žūva savo darbo vietose.
Spalį Kaune statybų aikštelėje žuvo darbininkas. Jį prispaudė apie trijų metrų aukščio mūrinė siena su gelžbetonine sąrama. Kas lėmė tragediją – Kaune šėlęs vėjas, kurio gūsiai siekė 17-22 metrus per sekundę, ar kolegų mūrininkų darbo brokas, bandė aiškintis Darbo inspekcija.
Pasiekę įvykio vietą per keturias minutes, ugniagesiai gelbėtojai rado nelaimėlį jau ištrauktą iš po nuolaužų. Anot jų, žuvęs vyras buvo be šalmo. Ar dėvėjo jį įvykio metu, buvo tikslinama. Nors kažin, ar šalmas būtų šioje situacijoje padėjęs. Nelaimėlis buvo prispaustas nuolaužų dubens srityje.
Rugsėjį žuvo 40 tonų krovinio prispaustas vyras. 47-erių metų V.J. medikams nepavyko jo atgaivinti, mirtis konstatuota nelaimės vietoje.
Iš įvykio vietos į ligoninę buvo nuvežtas kitas vyras – 58 metų R. N. Medikų teigimu, jis nebuvo sužalotas, tačiau užfiksuota, kad jis buvo praradęs sąmonę. Vyras buvo tragedijos liudininku ir taip reagavo į bendradarbio žūtį.
Medikus apie nelaimę tuomet informavo Bendrasis pagalbos centras. Ši tragedija klasifikuota kaip nelaimingas atsitikimas darbe.
Gegužę nuskendo Nemuną valiusio laivo kapitonas mechanikas. Darbo inspekcija nustatė, kad dėl akmenuoto upės dugno žemkasės inkaras nelaikė žemkasės stabilioje padėtyje, todėl motorine valtimi buvo gabenamas trosas, kad pritvirtinti žemkasę saugioje vietoje.
Motorinėje valtyje buvo kapitonai mechanikai S. Z. ir A. T. Valtį vairavo A. T., o S. Z. rankomis laidavo į vandenį valtyje buvusį žemkasės „Nemuno – 7“ inkaro lyną. Apiplaukiant tilto atramą, baigėsi valtyje buvęs lynas, o jo gale buvusi kilpa neatsikabino nuo kairiojo borto knechto. Upės srovei nešant valtį, žemkasės „Nemuno – 7“ inkaro lynas traukė žemyn kairįjį valties bortą ir, sukdamas valtį apie išilginę ašį, ją apvertė. Virstant valčiai A. T. ir S. Z. šoko į vandenį. Tuo metu iš motorlaivio „Vitingas“ buvo išmesti du gelbėjimosi ratai. A. T. priplaukė prie gelbėjimo rato ir jį sugriebė, o laivo kapitonas S. Z., nesugriebęs gelbėjimosi rato, nuskendo.
Darbo inspekcija nustatė, kad šio nelaimingo atsitikimo darbe priežastis yra netinkamas darbų organizavimas
Naujausi komentarai