Pereiti į pagrindinį turinį

Su Kultūros pasu – į I. Kanto biblioteką

2021-06-03 08:00
DMN inf.

Klaipėdos miesto savivaldybės Imanuelio Kanto viešosios bibliotekos (KMSVB) Kultūros paso paslaugų paketas – šešios edukacinės programos – pradinių ir vyresniųjų klasių moksleivius visą birželį kviečia pasinaudoti kultūros ir meno pažinimo galimybėmis.

Teatras ir Pamario legendos

Siūlomose programose integruotos literatūros, savo krašto ir kitų šalių istorijos, dailės pamokos, o šešėlių teatro programa leidžia kiekvienam gyvai patirti savo kuriamus literatūrinius siužetus ir personažus. Toks įtraukus ugdymas lavina vaikų kūrybiškumą, kritinį, atvirą skirtingoms patirtims mąstymą.

KMSVB padaliniai yra paruošę programas, skirtas kultūros paveldo, etninės kultūros, literatūros, dailės išsamesniam pažinimui. Programoje „Skaitymai teatro šviesoje“, kuri yra skirta 1–4 klasių moksleiviams, norintiems tapti „išmaniais“ skaitytojais, atgyja knygų veikėjai ir kviečia susidraugauti su teatru, netradiciškai pažvelgti į literatūrinį tekstą.

Drąsiausieji galės susipažinti su bibliotekoje gyvenančia ragana. Taip, taip, pačia tikriausia ragana, mokančia burti ir kerėti. Edukaciniame užsiėmime „Pamario legendos atgyja“ pradinių klasių moksleiviai bendraus su pamario ragana Smailianose, kuri atskleis įdomiausias praeities legendas ir papasakos apie stipruolius milžinus, gražuoles undines, piktus ir gudrius velnius, turtus nešančius aitvarus. Bet ragana nebūtų ragana, jei nepanaudotų savo burtų. Tik šio susitikimo metu dalyviai stebės iš raganos Smailianosės pasakojimų atgyjančias lego kaladėlių konstrukcijas: įspūdingo dydžio Klaipėdos pilį, veikiančią katapultą, vandens malūną, labirintą, milžinę Neringą.

Nuo senovės iki šių dienų

Domėjimąsi savo krašto istorija žadinančiame užsiėmime „Kaip gyvenome?“ 1–4 klasių moksleiviai bus supažindinti su lietuvių tautos gyvenimo būdu nuo senovės iki šių dienų. Veikdami žaidybinėse patyriminėse situacijose, užsiėmimo dalyviai ieškos ir ras atsakymus į klausimus: kokiuose būstuose žmonės gyveno senovėje, ką valgė tolimųjų viduramžių gyventojai, kuo puošėsi Lietuvos bajorai, o kuo rengėsi krašto valstiečiai, ką apie sovietmetį mes žinome iš savo senelių.

Edukacinio užsiėmimo „Nuo simbolio iki knygos“ tikslas – supažindinti dalyvius su rašto atsiradimo istorija, jo raida ir įdomiausiais, lig tol negirdėtais faktais. Šio užsiėmimo metu dalyviai turės unikalią galimybę praktiškai išbandyti senųjų rašto simbolių rašymą.

Naujausios technologijos ir dailė

Tie, kurie norėtų išmėginti naujausias technologijas – skraidykles, X boksą ir virtualius akinius, 3D technologijas, elektronikos konstruktorius ir kitus šiandienos „stebuklus“, be kurių jau neįsivaizduojame savo gyvenimo, – kviečiami į edukacinį užsiėmimą „Tavo žingsniai bibliotekoje“. Atėjusieji galės įsitikinti, kad biblioteka – ne tik tyloje skaitytojų laukiančios knygos, bet ir patraukli, gyva, technologijoms atvira erdvė. Užsiėmimas skirtas 5–8 klasių smalsuoliams.

Jie laukiami ir „Lietuvos dailės pažinimo laboratorijoje“. Ji skirta tiems, kurie domisi įvairiais meno procesais, spalvingomis menininkų biografijomis, keisčiausiais atradimais kūrybos pasaulyje. Būtent šioje improvizuotoje laboratorijoje per vizualios dailės suvokimo edukacinius užsiėmimus moksleiviai galės išmokti pažinti dailės kūrinius, išsiugdyti gebėjimą juos suprasti, analizuoti, lyginti, interpretuoti, priskirti tam tikrai dailės srovei ir žanrui.

Visos programos vyksta tiek nuotoliniu būdu, tiek gyvai, bibliotekų edukatoriams susitinkant su moksleiviais ir jų pedagogais. Edukacines programas galima rezervuoti Kultūros paso sistemoje: https://kulturospasas.emokykla.lt/renginiai. Biblioteka kviečia ateiti, dalyvauti, pamatyti ir pažinti.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų