Pereiti į pagrindinį turinį

AB „Klaipėdos energija“ sąskaitas apmokėkite tiesiogiai iš e. paslaugų puslapio

2022-01-10 15:11
DMN inf.

Nuo 2021 m. gruodžio 10 d. AB „Klaipėdos energija“ e. paslaugų puslapyje https://epaslaugos. klenergija.lt pradėjo veikti mokėjimo inicijavimo paslauga (MIP). Naudodamiesi šia paslauga bendrovės klientai sąskaitas už šilumos energiją galės apmokėti patogiau, saugiau, greičiau.

AB „Klaipėdos energija“ sąskaitas apmokėkite tiesiogiai iš e. paslaugų puslapio
AB „Klaipėdos energija“ sąskaitas apmokėkite tiesiogiai iš e. paslaugų puslapio / AB „Klaipėdos energija“ nuotr.

MIP privalumai:

Tikslumas – bendrovė gauna tikslius atliktų mokėjimų duomenis, išvengiama klaidų, kurių dažnai pasitaiko pildant mokėjimo pavedimus, palengvėja sąskaitos ir mokėjimo sudengimo procesas.

Operatyvumas – apmokėti sąskaitas užtruks mažiau laiko ir tai galima operatyviai atlikti iš bet kurios vietos ar įrenginio, patvirtinant savo banko identifikavimo priemone.

Pasiekiamumas – klientai, gyvenantys kitose ES šalyse, galės atsiskaityti interneto bankuose.

Ekologiškumas – aplinkai draugiškas apmokėjimo būdas, nespausdinamos popierinės sąskaitos.

Saugumas – mokėjimas vykdomas tik identifikavus tapatybę.

Trumpa naudojimosi instrukcija:

1. Prisijungus prie e. paslaugų puslapio, spausti mygtuką „MOKĖTI“

2. Patikrinus, ar automatiškai suformuotas mokėtojo kodas ir suma yra teisingi, pasirinkti banką, per kurį atliksite mokėjimą:

3. Patvirtinti identifikaciją savo banko puslapyje su smart-ID, kodų kortele, m. parašu, PIN generatoriumi, biometrika ar kitomis priemonėmis ir užbaigti mokėjimą. Atlikę mokėjimą būsite automatiškai nukreipiami atgal į e-paslaugų puslapį.

E. paslaugos taupo laiką ir saugo aplinką

Kviečiame bendrovės klientus jungtis prie e. paslaugų puslapio https://epaslaugos. klenergija.lt ir taip tausoti aplinką neteršiant jos popierinėmis sąskaitomis. Šiuo metu popierines sąskaitas gauna 39101 bendrovės klientas. Preliminariai vienos tokios sąskaitos CO2 pėdsakas yra daugiau nei 4,29-4,74 g. CO2. Įvertinus visas popierines sąskaitas, siunčiamas bendrovės klientams, susidaro 0,167-0,185 t. CO2/mėn. arba 2,004-2,224 t CO2/metus. Tai yra kiekis susijęs tik su popieriumi neskaičiuojant spausdinimo, gabenimo ir šalinimo kaštų (šaltinis: sciencedirect.com).

Raginame nelaukti ir jau dabar registruotis prie AB „Klaipėdos energija: e. paslaugų, tą padaryti galite https://epaslaugos.klenergija .lt/Portal /Registration/Create.

Norint sužinoti daugiau apie e. paslaugas apsilankykite https://www.klenergija.lt/ gyventojams/ atsiskaitymas-uz-paslaugas/.

Nepavykus užsiregistruoti, kilus klausimams, bendrovės klientų aptarnavimo centras yra pasiruošęs suteikti pagalbą telefonu 8 46 392 222 arba e. paštu [email protected].

Straipsnis užsakytas

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų