Tai, jog net 90 proc. klientų pasirinkimą lemia įmonės įvaizdis žino dauguma verslininkų, tačiau sukurti tinkamą ir sėkmingą įvaizdį pavyksta anaiptol ne visiems. Kaip atkreipti klientų dėmesį ir pelnyti jų pasitikėjimą? Kas yra įvaizdis – mada, būtinybė ar tik priemonė didinti pelną?
Atsakymus į šiuos klausimus bus galima išgirsti Lietuvos marketingo asociacijos (LIMA) Klaipėdos skyriaus rengiamoje konferencijoje „Įvaizdis atsiperka“.
Birželio 6 dieną, penktadienį, Klaipėdos „Europa City Aurora“ viešbutyje žiniomis apie sėkmingą įmonės ir veiklos įvaizdį dalinsis ekspertai, marketingo specialistai ir įvaizdžio formavimo profesionalai.
Konferencijos svečias, žinomas televizijos veidas, žurnalistas ir etiketo specialistas Giedrius Drukteinis primins, jog mitai ir legendos – kertiniai įmonės įvaizdžio akmenys. Kelių knygų autorius atskleis, kaip patraukti ir išlaikyti klientų dėmesį, supažindins su holivudiniu pasakojimo stiliumi, sklandžia ir įtaigia kalbėjimo maniera, kuri neabejotinai svarbi kuriant įvaizdį.
18 metų patirtį komunikacijos, įvaizdžio formavimo ir ryšių su visuomene srityje turintis vadybos konsultantas, UAB „Talentų namai“ vadovaujantis partneris Dainius Rutkauskas konferencijos dalyvius mokys, kaip sukurti patikimą įvaizdį be investicijų.
Rinkodaros agentūros UAB „Marketologai“ įkūrėjas ir vadovas Donatas Jonikas pasidalins lengvai įgyvendinamais metodais, kaip paprastai ir aiškiai susiplanuoti rinkodaros veiklą bei pasiekti norimą tikslą.
Anot jo, stebuklingo mygtuko nėra, tačiau galima patiems susikonstruoti tokį rinkodaros mechanizmą, kuris padės sustiprinti įmonės įvaizdį ar pasiekti kitų tikslų.
„Įvaizdis - dar ne viskas, įgyvendinimas yra viskas“, – įsitikinęs mažmeninės prekybos ekspertas ir vadybos konsultantas Justas Gavėnas, kuris pristatys 8 svarbiausias pardavėjo savybes, turinčias įtaką įvaizdžiui ir įtikins, jog įmanoma sukurti norimą įmonės įvaizdį net ir tuomet, kada marketingo biudžetas artimas nuliui.
Konferenciją tema „Įvaizdis atsiperka“uostamiestyje rengia Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) Klaipėdos skyrius. LiMA – tai 2004 metais įkurta organizacija, vienijanti marketingo ir komunikacijos specialistus.
Šiuo metu LiMA vienija daugiau nei 500 marketingo srityje dirbančių žmonių. Asociacijos skyriai taip pat veikia Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose.
Naujausi komentarai