Pereiti į pagrindinį turinį

Aptarnauti klientų – per pievą

2018-08-20 02:00

Per veją ir šaligatvius prekes užsakovams pristatantys arba jas paimantys kurjeriai užsitraukė klaipėdiečių nemalonę. Žmonėms ėmus fotografuoti taisykles pažeidžiančius siuntų vežimo tinklo "DPD Lietuva" darbuotojus, galiausiai įmonės atstovai atsiprašė.

Užfiksavo: netvarkos neapsikentusi gyventoja pradėjo fotografuoti pažeidėjus.
Užfiksavo: netvarkos neapsikentusi gyventoja pradėjo fotografuoti pažeidėjus. / "Klaipėdos" skaitytojo nuotr.

Taikos prospekte gyvenanti klaipėdietė savo kieme pati ėmėsi tvarkos.

Moteris užfiksavo kurjerius, autobusiuku atvažiuojančius prie pat prekybos centrų durų.

Panašu, kad nei pėsčiųjų šaligatvis, nei žolynai jiems kelio į parduotuves neužkerta.

"Nuotraukos darytos prie Taikos prospekto 17-ojo namo. Pati gyvenu netoli ir nuolat matau, kaip kurjeriai iškrauna prekes. Palieka vėžes  važiuodami per veją. Pradeda maršrutą nuo parduotuvės "Dručkiai", tada pasiekia prekybos centrus "Varle.lt" ir "Skytech.lt". Paskui šaligatviu nuvažiuoja į Sausio 15-osios gatvę. Visos šios parduotuvės turi duris ir į kiemą, tačiau jame visada pilna mašinų. Gal todėl renkasi paprastesnį būdą", – garsiai svarstė klaipėdietė.

"Toks jausmas, kad šaligatvis – specialiai kurjeriams paklotas. Kartais net praeiti neįmanoma. Kai darbininkai vamzdžius keitė, buvo paliktas labai mažas tarpas tarp išraustos duobės ir namo, bet kurjeriai vis tiek prie durų sustodavo", – širdo pašnekovė.

Balandį klaipėdietė susisiekė su bendrovės "DPD Lietuva" darbuotojais, jie žadėjo perspėti savo darbuotojus, tačiau iki šiol situacija esą nepasikeitė.

"Man, kaip ir kitiems, nepatinka vaikščioti po "tešlynus", po lietaus visi šaligatviai būna purvini. Vieni tvarką daro, kiti dergia. Paprasčiausiai gaila kitų žmonių darbo. Jau ir taip tas mūsų rajonas neblizga, o dar vairuotojai siaubia", – apmaudavo gyventoja.

Bendrovės "DPD Lietuva" atstovas Tomas Vaišvila apgailestavo dėl susiklosčiusios situacijos ir patikino, kad ras išeitį, kaip tinkamiau pristatyti ar surinkti prekes.

"Šiuo atveju belieka atsiprašyti dėl nepilietiško mūsų kurjerio elgesio. Aišku, yra ir kita medalio pusė – gana sudėtinga išspręsti šį klausimą, nes parduotuvė kone kasdien siunčia daug prekių, ir kurjeriui reikia smarkiai padirbėti, kad susineštų keliasdešimt siuntų. Vis dėlto tai nereiškia, kad toks sprendimas geras. Šnekėsimės su parduotuvės "Varle.lt" atstovais, gal būtų galima iš kiemo pusės tą patį veiksmą organizuoti", – svarstė T.Vaišvila.

Pašnekovo žodžiais, į gyventojų skundus bus atsižvelgta artimiausiu metu.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų