Porai metų atidėtas sumanymas kelis uostamiesčio gatvių ruožus paversti patogesnėmis viešajam transportui.
Siekdamas tvarkos ir geresnio eismo organizavimo miesto centre, "Klaipėdos keleivinio transporto" direktorius Gintaras Neniškis pasiūlė keliose vietose įrengti atskiras eismo juostas, skirtas tik autobusams ir dviratininkams.
Tokios juostos turėtų atsirasti ties Atgimimo aikšte bei Taikos prospekte nuo Tiltų iki Sausio 15-osios gatvės.
Juosta ties Atgimimo aikšte padėtų viešajam transportui tvarkingiau įvažiuoti į Tiltų gatvę, o automobiliams neleistų patekti į akligatvį.
„Pastebiu, kad žmonės, ypač ne klaipėdiečiai, tikėdamiesi ramiai nuvažiuoti į senamiestį, ties Atgimimo aikšte važiuoja pirma juosta ir netrukus supranta, kad nebeturi kur dėtis. Sukti į dešinę negalima, nes eismas Danės gatve yra vienpusis, važiuoti tiesiai neleidžia „plyta“. O antroje juostoje dažniausiai stovi kita transporto priemonė, trukdanti pasukti į kairę“, – aiškino G.Neniškis.
Pasak jo, eismas tvarkingesnis ir saugesnis taptų ir Tiltų bei Sausio 15-osios gatvių ruože.
Iki šiol A raide pažymėta juosta yra vienintelėje vietoje – Taikos prospekte nuo Smiltelės iki Kauno gatvių. Ja tiesiai gali kursuoti autobusai, o „žaliasis“ transportas – sukti tik į kairę.
Kaip teigė G.Neniškis, autobusams skirta juosta šiame ruože pasiteisino.
„Galiu patvirtinti, kad vairuotojų kultūra auga. Žinoma, vairuotojų, kurie dar lenda į pirmą juostą, pasitaiko, tačiau jų – mažuma. Šiame ruože neužfiksuojama jokių avarinių situacijų, kai dėl lengvojo transporto kaltės autobuso vairuotojui tenka žaibiškai stabdyti“, – sakė projekto iniciatorius.
G.Neniškiui nepritarė Klaipėdos savivaldybės Miesto ūkio departamento vadovas Liudvikas Dūda, sakydamas, kad transporto srautai miesto centre labai pasikeis, kai prasidės Pilies tilto rekonstrukcija.
„Siūloma priemonė labai gera, tačiau ją taikyti reikėtų po tilto tvarkymo darbų“, – sakė L.Dūda.
Pilies tilto rekonstrukcija turėtų prasidėti lapkričio mėnesį ir truks porą metų.
Naujausi komentarai