Pasak Klaipėdos kelių policijos tarnybos viršininko Mindaugo Džermeikos, tai pagrindinis kelias, kuriuo iš Centrinio Klaipėdos terminalo išvažiuoja sunkiasvorės mašinos.
Prieš pusantros savaitės į pastarąjį buvo perkeltos visos bendrovės "DFDS Seaways" keltų linijos. Dėl to transporto srautai šioje miesto dalyje ir išaugo.
"Krovininiai automobiliai iš miesto gali išvažiuoti tik Baltijos prospektu. Paliekami stovėti automobiliai trukdo eismui. Tai ir lėmė, kad prašome uždrausti juos statyti", – tvirtino viršininkas.
M.Džermeika atkreipė dėmesį, kad Baltijos prospektas yra magistralinio tipo miesto gatvė. Joje apskritai negalima statyti automobilių, tačiau miestas leido.
"Bandome ieškoti kompromisų. Gal leisti mašinas palikti tik naktį, kad šios netrukdytų iš uosto išvažiuojančiam transportui. Bandysime rasti bendrą sprendimą", – komentavo pareigūnas.
M.Džermeika teigė, kad bendrovės "DFDS Seaways" keltų linijos perkėlimas į Centrinį Klaipėdos terminalą turi įtakos eismui šioje dalyje. Tačiau pabrėžė, kad spūstys susidaro tik epizodiškai, kol transporto priemonės suvažiuoja į uostą.
"Kokių nors nuolatinių nusiskundimų nesulaukiame", – teigė viršininkas.
Nors transporto srautai iš Centrinio Klaipėdos terminalo išaugo, šviesoforų, esančių Minijos gatvės ir Baltijos prospekto sankryžoje, darbo ritmas nepakito. M.Džermeika tvirtino, kad korekcijoms nėra jokios būtinybės.
"Šviesoforo fazės sureguliuotos miestiečių labui. Žalias šviesoforo signalas ilgiau dega, važiuojant Minijos gatve. Iš uosto išvykstančiam transportui – trumpiau. Kol kas nežadame keisti. Nėra būtinybės. Jei ilgintume žalio šviesoforo signalo veikimo laiką iš uosto važiuojančiam transportui, užsikimštų Baltijos prospektas", – numatė viršininkas.
Naujausi komentarai