"Situacija valdoma"
Lygiai prieš metus prasidėjo realūs pagrindinio įvažiavimo į Klaipėdą, vadinamosios Baltijos prospekto estakados, rekonstrukcijos darbai.
"Kas nuveikta per metus? Ar nesimato? Kol kas viskas vyksta pagal planą. Žinoma, neišvengėme kai kurių nesklandumų. Kai kuriose vietose buvo per minkštas gruntas, reikėjo operatyviai tikslinti projektą, tą gruntą nukasti, atsivežti naujo. Gana sudėtingi buvo požeminiai darbai", – kalbėjo Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis.
Didelės tragedijos nematome, tikėkimės, kad tai ilgai neužsitęs.
Jau beveik baigti esamos požeminės inžinerinės infrastruktūros (šilumos tinklų, vandentiekio, lietaus ir buitinių nuotekų, taip pat elektroninių ryšių tinklų) atnaujinimo ir perkėlimo darbai, tam buvo uždaryta dalis kairiosios Baltijos prospekto juostos, eismą nukreipiant dešine puse.
G.Neniškis pripažino, kad vienas didžiausių iššūkių buvo eismo organizavimas viename intensyviausių ne tik Klaipėdoje, bet visoje Lietuvoje transporto mazgų.
Tam labai pagelbėjo alternatyvaus įvažiavimo į Klaipėdą Lypkių gatvėje įrengimas per geležinkelio pervažą.
"Tai mums pavyko, tiesa, šio įvažiavimo įrengimui sugaišome mėnesiu ilgiau, nei planavome, bet šiuo metu eismo situacija yra daugmaž valdoma", – teigė G.Neniškis.
Gintaras Neniškis / Vytauto Liaudanskio nuotr.
Laukia eismo pokyčiai
Rugsėjo 1-ąją, pagal planą, eismui buvo atidaryta vadinamoji šiaurinė Vilniaus plento pusė, kuri lig šiol buvo uždaryta.
Dabar eismas vyksta abiem Vilniaus plento pusėmis, bet jau kitą savaitę bus uždaryta viena juosta Vilniaus plento pietinėje pusėje, kur vietoj dviejų eismo juostų eismas vyks viena juosta.
Esminiai pakeitimai numatomi ir pačioje žiedinėje sankryžoje.
Šioje vietoje bus vykdomi dviejų požeminių perėjų įrengimo darbai, jų metu šalia žiedo bus įrengtas laikinas apvažiavimo kelias.
Žiedinėje sankryžoje eismas vyks pirma ir antra eismo juostomis.
Šie eismo apribojimai numatomi iki gruodžio 15 d.
Projektas: virš šios sankryžos iškils estakada rytų–vakarų kryptimi, o pati sankryža bus modernizuota. (Projektuotojų vizualizacija)
Iššūkių išvengti nepavyko
Estakados rekonstrukcijos projekto rangovas, bendrovė "Kauno tiltai", yra įsipareigojęs darbus už beveik 30,5 mln. eurų atlikti per 30 mėnesių.
Per metus darbų jau atlikta už 7 mln. eurų.
"Požeminiai darbai jau baigiami, betonuojama, klojami klojiniai, procesas juda į priekį. Tiesa, nuo vasaros pradžios rangovas susidūrė su kai kurių medžiagų tiekimo problemomis. Deja, užsakymų nepavyksta gauti, kaip suplanuota. Panašu, kad galime šiek tiek atsilikti nuo suplanuotų terminų, bet kol kas vėluojame tik kelias savaites. Dėl to didelės tragedijos nematome, tikėkimės, kad tai ilgai neužsitęs", – tikino G.Neniškis.
Jo teigimu, kol kas visus pinigus šiam projektui, kuriuos pažadėjo Susisiekimo ministerija, miestas yra gavęs.
Dėl finansavimo šiais metais esą jokių problemų neturėtų kilti, kitąmet taip pat Vyriausybėje numatyti visi pinigai, kurių miestas prašė.
2022-aisiais estakadoje prasidės brangieji darbai. Pradės kilti kolonos. Didžiąją darbų dalį planuojama atlikti būtent kitais metais.
Projektą planuojama baigti 2023 m.
Naujausi komentarai