Mechanizuotu miesto gatvių valymu rūpinasi dvi įmonės. Šiaurinėje dalyje – „Ecoservice Klaipėda“, o pietinėje iki šiol dirbo bendrovė „Žemkasa“
Tačiau liepą Klaipėdos apygardos teismas, nagrinėjęs prašymus ir dėl bendrovės „Žemkasa“ restruktūrizacijos, ir dėl bankroto nusprendė, kad įmonė yra nemoki ir jai keltina bankroto byla.
„Žemkasa“ iki birželio pagal sutartis su savivaldybe turėjo vykdyti tris miestui svarbius darbus – rekonstruoti Tilžės gatvės atkarpą, asfaltuoti gatves bei valyti ir laistyti pietinę miesto dalį. Visos jos buvo nutrauktos Klaipėdos savivaldybės administracijos iniciatyva.
Tokio žingsnio imtasi neapsikentus nuolatinio „Žemkasos“ darbų vilkinimo.
Klaipėdos savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus patarėja Irena Nachčiunova patikino, kad artėjant žiemai pietinė Klaipėda nevalyta neliks.
Už ją dabar atsakinga viešąjį pirkimo konkursą laimėjusi bendrovė „Vakarų švara“.
Šiaurinę dalį prižiūrėti lieka bendrovė „Ecoservice Klaipėda“.
Vakuuminį miesto pagrindinių gatvių šlavimą atlieka bendrovė „Autobusų parkas“, už šaligatvius visoje Klaipėdoje atsakinga bendrovė „Klaipėdos želdiniai“.
Gatvių švarinimui savivaldybė skyrė 735 tūkst. eurų šiems metams.
Tiesa, darbai iš sąstingio turėtų pajudėti ir Tilžės gatvėje. Spalio pabaigoje savivaldybė pranešė, kad Tilžės gatvėje nuo Šilutės plento iki geležinkelio pervažos netrukus bus atnaujinta rekonstrukcija.
Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos direktorius pasirašė rangos darbų sutartį su bendrove „YIT Lietuva“.
Bus rekonstruojama 843 m Tilžės g., 273 m Mokyklos g. ir 285 m Šilutės pl. Žiedinė Mokyklos g. ir Šilutės pl. sankryža bus pertvarkoma į šviesoforais reguliuojamą sankryžą.
Darbus planuojama atlikti per 14 mėnesių. Sutarties vertė – 4,172 mln. eurų. Darbai perkami įgyvendinant Europos Sąjungos lėšomis finansuojamą projektą.
Naujausi komentarai