Pereiti į pagrindinį turinį

„Klaipėdos vanduo“ klientus kviečia pasinaudoti naujomis elektroninių paslaugų galimybėmis

2023-06-09 11:10
DMN inf.

Atsižvelgiant į klientų poreikius, bendrovė „Klaipėdos vanduo“ atnaujino „E-paslaugos“ savitarną ir įdiegė efektyvesnį bei saugų prisijungimo būdą naudotojams. Naudodamiesi šiuo funkcionalumu, visi įmonės klientai sąskaitas galės peržiūrėti bei apmokėti paprasčiau ir greičiau.

„Klaipėdos vanduo“ klientus kviečia pasinaudoti naujomis elektroninių paslaugų galimybėmis
„Klaipėdos vanduo“ klientus kviečia pasinaudoti naujomis elektroninių paslaugų galimybėmis / „Klaipėdos vandens“ nuotr.

Nuo šiol „Klaipėdos vandens“ savitarnoje (https://savitarna.vanduo.lt) klientai galės susieti abonento paskyrą su savo naudojamomis „Google“ arba socialinio tinklo „Facebook“ paskyromis. Vartotojai, norintys tai padaryti, visų pirma turi prisijungti prie savitarnos ir pasirinkti reikiamus nustatymus.

Klientai, kurie dar iki šiol neturėjo elektroninės „E-paslaugos“ paskyros, tai padaryti galės užsiregistravę ir pirmą kartą jungdamiesi prie savitarnos skilties, o jau esami vartotojai – suvedę savo abonemento (mokėtojo) prisijungimo duomenis bei pasirinkę norimą prisijungimo būdą. Norint gauti visus pranešimus ir patogiai naudotis paslaugomis, siūloma nurodyti Lietuvos tiekėjų arba draugiškų šalių el. pašto adresus, tokius kaip: „Gmail“, „Windows live“ ir pan. Didžioji dauguma klientų jau tai yra padarę.

Prisijungimo duomenys bus išsaugoti automatiškai, tad kaskart jungiantis, jų iš naujo suvesti nebereikės. Duomenų sinchronizacija bus atliekama griežtai remiantis vartotojų duomenų apsaugos reikalavimais.

AB „Klaipėdos vanduo“ minėtus pokyčius įdiegė siekdama palengvinti prisijungimą naudotojams bei apsaugoti juos nuo papildomų rūpesčių, kuomet pamiršus prisijungimo duomenis ar slaptažodį, susiduriama su nesklandumais peržiūrint ar apmokant pateiktas sąskaitas.

Nuolat skubantiems, savo laiką branginantiems klientams primenama ir apie daugiau savitarnos galimybių. Joje galima ne tik nuolat stebėti savo suvartojamo vandens kiekį, pateikti pašymus dėl skaitiklių plombų nuėmimo/uždėjimo, kontrolieriaus išsikvietimo, pastovaus rodmenų kiekio nustatymo, vandens uždarymo dėl avarijos ar atliekamų darbų. Taip pat bendrovės klientai skaitiklių rodmenis gali deklaruoti kartą per metus, o ne kiekvieną mėnesį.

Straipsnis užsakytas

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų